.

כלב דוג דה בורדו עצום הסכים ללכת רק בצד ימין של הבעלים שלו בן ה 5. הסיבה מדוע תשאיר אתכם בהלם

אלפי בן ה 5 הוא יד ימינו של מארק קאנון. פשוטו כמשמעו.

בכל פעם שהשניים נמצאים יחד, אלפי, כלב דוג דה בורדו ששוקל 82 ק"ג, תמיד ממקם עצמו בצד ימין של מארק.

עבור ההורים של מארק, שרלין ומארק (האב) מסאות' לנקשייר, אנגליה, ההתנהגות של אלפי לא הייתה רגילה, אבל לא משהו שגרם להם להיות מודאגים.

"תמיד חשבנו שזה צירוף מקרים מצחיק שאלפי התיישב אוהלך רק בצד אחד של מארק", אמרה שרלין.

alp1

ואז, בחודש אפריל האחרון, מארק הלך לרופא העיניים ואובחן עם מקרה חמור של צילינדר בעינו הימנית. הרופא אמר למשפחת קאנון שהראייה של בנם כל כך מעורפלת שהוא בקושי יכול לראות מהעין הזאת. אם הוא לא היה מאובחן, הוא בסופו של דבר היה מאבד את הראייה לגמרי. וברגע הזה המשפחה הבינה שהפעולות של אלפי הכלב היו מכוונות.

"פתאום הכל נהיה הגיוני. אלפי תמיד היה שם בצד הימני של מארק כדי להנחות אותו", אמרה שרלין. אלפי הבחין בבעיה של הילד לפני כולם, אפילו לפני שמארק הבחין בה.

alp2



"מארק לא דיבר על זה מכיוון שהוא לא הכיר משהו אחר. זה מרגיז כשהכלב יודע מה קורה לפני בני האדם", אמרה שרלין.

"אתה רוצה לחשוב שבתור הורה אתה מכיר את  הילד שלך, אז זה מיוחד מאוד כשכלב מבחין במשהו כזה. אני חושבת שאלפי היה בכוכב הזה לפני. פשוט יש משהו 'כל-יודע' בטבע שלו".

למרבה המזל משפחתו של מארק גילתה על הבעיה בעין מספיק מוקדם כדי לטפל בה. "אם לא היינו מגלים זאת בזמן, הוא היה מתעוור לחלוטין", היא הסבירה.

alp3

זאת לא הפעם הראשונה שאלפי גילה מחלה לפני אחרים. המשפחה שמה לב שאלפי ליקק לעיתים תכופות את הרגל של הכלבה הנוספת שלהם, קאס.

"לקחנו את קאס לוטרינר בדצמבר, והיא אובחנה עם גידול ברגל האחורית שלה. בדיוק איפה שאלפי ליקק והריח", אמרה שרלין. "אני חושבת שהוא ניסה לגרש את הסרטן עם הליקוקים שלו". למרבה הצער, קאס נפטרה, והאובדן של אחותו השפיע רבות על אלפי.

אבל אלפי עדיין חבר נפלא בבית והוא ומארק עושים הכל יחד.

"יש להם קשר פשוט מדהים", היא אומרת. "האינסטינקט של אלפי פשוט מדהים. הוא יודע מתי יש בעיה עם מארק, לפני שאנחנו אפילו יודעים, אפילו כשהוא סתם מרגיש לא טוב".

אחרי מספר חודשים של טיפול, בעיית הראייה של מארק הפסיקה להחמיר, ועכשיו הוא מסוגל לעשות דברים שילדים בני 5 נהנים מהם, כמו פעילויות ספורט, וטיולים בשכונה עם הכלב שתמיד שומר עליו.

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן