.

כלב משוטט שנדקר 5 פעמים כשהציל אישה מתקיפת סכין אומץ לבית אוהב וקבוע

למרות העבודה הקשה והנפלאה של אנשים רבים שעובדים יומם וליל כדי להציל כלבים, ישנם עדיין כלבים רבים בעולם שננטשים ונאלצים לחיות את חייהם ברחובות.

יש מליוני כלבים כאלה, או שנטשו אותם או שנולדו בלי אף אחד שיאהב אותם. הם מתקשים, הם עושים מה שהם יכולים כדי לשרוד, ולעתים איכות החיים שלהם ירודה ואכזרית.

ועדיין, הכלבים האלה משתוקקים לאהבה, יש להם צורך להיות חלק ממשפחה. זו הסיבה שרבים מהם הופכים לחברים נאמנים כאשר מחלצים אותם, וזה כלב פיטבול אחד שעושה עכשיו כותרות בכל העולם אחרי שהציל אישה שהותקפה על ידי גבר עם סכין.

כלב פיטבול שנשא עליו את כל הסימנים של חיים קשים ברחובות היה במסלול הקבוע שלו, כאשר נתקל בגבר שתוקף אישה.

בהתחלה הכלב קצת חשש, אך אז האינסטינקט שלו נכנס לפעולה כאשר ראה את הגבר מחזיק סכין. הוא זרק עצמו בין התוקף לקורבן, הגן עליה מפני הסכין ונלחם בחזרה בתוקף. הוא נדקר חמש פעמים במהלך המאבק.

בשיחה עם 'אינסייד אדישן', קרלה וולש מעמותת Fighting for the Bullys הסבירה: "רוב כלבי הפיטבול מגוננים מאוד".

"הם יכולים לחוש בסכנה".

כלב הרחוב האמיץ הזה סיכן את חייו עבור אדם זר, והוא עמד לקבל את התגמול הטוב ביותר עבורו.

היו אלה השוטרים טימותי קליי ודניאל סילי שהגיעו לזירה אחרי שהתקבלה קריאה על התקרית. הם מצאו את הכלב מדמם בצורה קשה, וידעו שהם חייבים לעשות הכל כדי להציל את חייו.

השוטר קליי הסביר: "לא יכולנו לתת לכלב לסבול ולמות. היינו חייבים לעזור לו אחרי מה שהוא עבר".

השוטרים לקחו אותו מיד לוטרינר מקומי. וכאשר הגיעו למרפאה, הכלב התמוטט על שולחן הניתוחים. המצב לא נראה טוב.

מוכיח שוב שהוא לוחם אמיתי, הכלב שרד. מספר ימים אחר כך הוא הועבר לבית המחסה של וולש, מרחק של יותר מ 200 ק"מ מהעיר בו חי כל חייו. הוא גם זכה לשם חדש – הירו (גיבור).

"השוטר סילי ואני אסירי תודה לכל האנשים שעזרו להציל את החיים של הירו", אמר השוטר טימותי קליי.

"למרבה הצער, אנו רואים הרבה דברים רעים, אבל תקריות כמו אלה זה מה שגורם לך להרגיש טוב לגבי העבודה שלך".

לא חלף זמן רב לפני שהסיפור של הירו התפרסם בכל העולם, והכלב שהיה הומלס הפך לסנסציה עולמית. הירו אומץ על ידי בני זוג מטנסי ועכשיו חי את החיים הטובים יחד עם עוד שני כלבים.

אנו כל כך שמחים שהירו זכה למצוא בית אוהב וקבוע. יותר מכך, אנו לא מאמינים לאומץ הלב שהוא הפגין כאשר הציל את החיים של האישה.

בבקשה שתפו כדי להראות לאנשים שגם כלבים משוטטים יכולים להיות כלבי משפחה נפלאים ואוהבים. אימוץ היא הדרך הטובה ביותר להעניק לכלב הזדמנות נוספת לחיים. גם אתם יכולים להיות גיבורים של מישהו. 

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן