.

לכלב הרועה הגרמני הזה יש עמוד שדרה קצר אבל לב ענק ואוהב

נמצא ברחוב ככלב משוטט והובא לכלבייה, לא הרבה ידוע על חיי העבר של קווזימודו. מה שכן ידוע זה שהכלב מגזע רועה גרמני סובל מתסמונת עמוד השדרה הקצר. מסתבר שהוא אחד מ 13 כלבים שידועים בעולם הסובלים מבעיה הגנטית הנדירה הזאת.

kl1



קווזי הוא כבן 5 וחולץ על ידי עמותת Secondhand Hounds במינסוטה. הוא הגיע לבית המחסה שלהם לפני מספר ימים, ולמרות שעוד לא העריכו אותו, אנשי העמותה אומרים שהוא "כלב מתוק, נפלא וחברותי".

kl2

הבעיה הגנטית בנדירה גורמת לעמוד שדרה עקום, שעלול לגרום לבעיות בריאותיות עם האיברים הפנימיים שלו בשלב מאוחר יותר של החיים. יתכן והבעיה בעמוד השדרה היא כתוצאה של הרבעה לא חוקית.

kl3

אנשי העמותה שיתפו את הסרטון הזה כאשר קווזי הגיע אליהם.

Quasimodo

We want to introduce you to someone SPECTACULAR. This is Quasimodo. He is a purebred German Shepherd with Short Spine Syndrome. He is a friendly, wonderful, sweet boy who is one of thirteen dogs in the world with this rare condition. We are SO excited to meet him and welcome him to our Secondhand Hounds family.

We love our special cases. And we love to keep you updated on these unique, amazing animals that we fall so deeply in love with.

We hope you love Quasi as much as we do!

Posted by Secondhand Hounds on Saturday, January 9, 2016




ביום השני שלו עם המחלצים, קווזי הלך לראות וטרינר על מנת שיעריך את מצבו. כאן הוא עובר צילום רנטגן. הוא נראה די רגוע מכל העניין.

kl4

כרגע קווזי נמצא אצל אומנה, עד שהעמותה תקבל תמונה מלאה לגבי מצבו ולאחר מכן יעמוד לאימוץ.

kl5

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן