.

מאבטח בקניון עובר על החוקים כדי לעזור ולטפל בכלבה בהריון

לכלבים משוטטים אין בתים חמים או משפחה לחזור אליה בסוף היום. אבל עדיין מגיע להם אהבה. כשאין אף אחד שיטפל בהם, הם מסתמכים על טוב ליבם של אנשים זרים רק כדי לשרוד.

כאשר אדם אחד הבחין בכלבה משוטטת, הוא ידע שהוא חייב לעשות משהו כדי לעזור לה…אבל אם המשמעות הייתה שהוא צריך להפר כמה חוקים.

דנילו ראייג, הוא מאבטח בקניון בקבו סיטי, הפיליפינים. לקניון אומנם מותר להיכנס עם חיות מחמד, אבל לכלבים משוטטים אסור להיכנס, מטעמי בריאות.

אבל ראייג הוא אוהב חיות, והוא לא יכול שלא להאכיל כלבים משוטטים שמגיעים למקום בלילה. וכלבה אחד ספציפית כבשה את ליבו: כלבה בהריון בשם פרנסי.

אפילו שזה נוגד את החוקים, ראייג המשיך לטפל ולדאוג לכלבים. ופרנסי לא עזבה את המאבטח.

החברות מחממת הלב משכה תשומת לב, כולל את של גרטל אלעזר, המייסדת של ארגון 'מצילים את המשוטטים של קבו', שקיבלה השראה מטוב הלב של ראייג.

"הוא החל להאכיל כלבים משוטטים שהסתובבו באזור הקניון, אבל רק פרנסי נהייתה חברה שלו והלכה אחריו לכל מקום", אמרה אלעזר.

ראייג למעשה אימץ את פרנסי. היא עדיין הולכת אחריו לכל מקום, והוא לימד אותה פקודות בסיסיות.

כשהכלבה ההריונית סוף סוף המליטה, המאבטח דאג שכל הגורים יגיעו לבתים טובים אצל חברים שלו.

הסיפור שלהם נתן השראה לעובדים נוספים בקניון להיות מעורבים, וגם הם החלו לעזור ולטפל בכלבים המשוטטים.

"ראייג משלם לאחד מעובדים הגינון של הקניון כדי שיאכיל ויטפל בכלבה בשם מיקמיק", אמרה אלעזר. "ואישה שעובדת במסעדה בתוך הקניון שומרת את שאריות האוכל ומחלקת לכלבים המשוטטים שנמצאים סביב הקניון, כולל פרנסי ומיקמיק".

והמטרה של ראייג היא לטפל בכלבים נוספים שלא נמצאים ליד הקניון. הוא משתף עכשיו פעולה יחד עם הארגון של אלעזר, ויחד הם מוודאים שכלבים כמו פרנסי מקבלים את האהבה והעזרה שהם צריכים.

תודה לאיש טוב הלב הזה שעושה מעל ומעבר כדי לעזור לכלבים! אפילו שזה נגד החוקים, זה עשה הבדל ענק בחיים של כל כך הרבה כלבים.

שתפו את הסיפור מחמם הלב הזה!

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן