.

מה גזע הכלב האהוב עליכם מגלה על האישיות שלכם

רוב אוהבי הכלבים אוהבים את כל הכלבים, אבל אנחנו נשקר אם נגיד שאין לנו את הגזע המועדף עלינו. זה לא שאנחנו סלקטיביים, פשוט אין גזעים מסוימים שנוגעים בנו קצת יותר מאחרים.

עם הגזע האהוב עלינו מתלווים סטריאוטיפים שמאפיינים אותנו. אז כדי ליהנות עם זה קצת, הנה רשימה של גזעי כלבים פופולריים – אז עכשיו שאתם יכולים לראות מה גזע הכלבים האהוב עליכם אומר עליכם.

gl1

גולדן רטריבר

בשביל אוהבי גולדנים, אתם הכי ידידותיים שאפשר. אתם בדרך כלל מסתדרים עם כולם, ואתם תמיד שמחים להכיר מישהו חדש – בגלל שאין לכם ספק שתסתדרו בגלל שאתם שומרים על ראש פתוח. אתם תעשו הכל עבור המשפחה והחברים שלכם, כי זה פשוט סוג האדם הנחמד שאתם.

gl2

דוברמן

אתם אינטליגנטיים ביותר ומאוד מגוננים על אלו שאתם אוהבים. לפעמים אנשים שופטים אתכם מהר מדי, אבל זה רק בגלל שהם לא מבינים אתכם כמו אחרים. בשביל אנשים מסוימים, הרושם הראשוני שלכם קצת מרתיע – אבל אם הם ילמדו להכיר אתכם, הם יגלו שאתם הכי מתוקים בעולם.



gl3

פודל

אתם אוהבים להכיר אנשים חדשים, ואנשים אוהבים ומקבלים אתכם. לפעמים אנשים יחשבו שאתם קצת מלאים בעצמכם, ושיש לכם עודף ביטחון עצמי – במיוחד בצורה בה אתם מדברים. אבל אל תתנו למראה המסודר להטעות, אתם יודעים איך להשתחרר וליהנות מהחיים.

gl4

דני ענק

בדיוק כמו דני ענק, אתם עדינים ונחמדים. לא משנה את מי תפגשו, אתם מתייחסים לכולם בחמלה, ולפעמים אתם יכולים להיות 'טרף קל' עבור אנשים. אנשים רואים בכם הסוג החזק והשקט.

gl5

פאג

אתם מלאי חיים ומרץ, ואף פעם אין רגע משעמם איתכם. אנשים נמשכים לאופי השובבי שלכם כמו לנפש תאומה. למרות שאם אוהבים לשחק, אתם אוהבים להתכרבל במיטה וחייבים את שנת היופי שלכם.



gl6

בוסטון טרייר

אולי יש לכם מעטפת חיצונית קשוחה, אבל בפנים אתם רגישים מאוד. אין לכם בעיה להכיר חברים חדשים ואתם אוהבים להקשיב לאחרים – ואנשים מרגישים באופן טבעי שהם יכולים לבטוח בכם כי אתם תמיד מברכים אותם עם חיוך.

gl7

ביגל

אנשים מכירים אתכם בתור אלה ששמחים כל הזמן. אתם נהנים ללמוד דברים חדשים ולא משתעממים בקלות – בגלל שאתם תמיד מצליחים להעסיק את עצמכם עם משהו. אבל בגלל שאתם יכולים להיות יותר מדי סקרנים, אתם יכולים להכניס עצמכם לצרות עם הקונדסות שלכם.

gl8

צ'יוואווה

לא משנה אם אתם בנים או בנות, יש לכם אישיות גדולה שיכולה למלא כל חדר. אתם יכולים להיות קצת שתלטניים, אבל אתם לא מתכוונים להיות כאלה. אין לכם בעיה לעמוד על שלכם ולקחת את ההובלה. אם מישהו פוגע בכם, כדאי להם להיזהר. לאף אחד לא כדאי להיות אויב שלכם.

gl9

לברדור

קל לאנשים להוריד את 'המגנים' שלהם לידכם, בגלל שיש לכם אישיות מזמינה. אתם לא לוקחים את החיים יותר מדי ברצינות, ונהנים לקחת כל יום ביומו. אנשים יודעים שאתם רגועים ומגניבים, ולא נותנים לדברים קטנים לדכא אתכם.



gl10

תחש

אתם משונים, ואין אף אחד אחר כמוכם בעולם. אתם אוהבים להיות מקוריים ואתם לא תהיו אלה שהולכים בעקבות אחרים. אתם מאוד חברתיים…ולא אכפת לכם להיות במרכז העניינים.

gl11

קבליר קינג צ'ארלס ספנייל

להיות לבד תקופות ארוכות זה לא בשבילכם, בגלל שאתם נהיים בודדים מהר מאוד. לא הייתם קוראים לעצמכם ביישנים, אבל אתם מאופקים ליד אנשים שאם לא מכירים. ליד אלה שאתם כן מכירים – אתם מראים הרבה אהבה, אפילו שאתם קצת נוירוטים לפעמים.

gl12

פיטבול

אתם לא שופטים אחרים, כי אתם יודעים מה ההרגשה כששופטים אתכם ללא סיבה. עדינים כשאתם צריכים להיות, וקושחים כשאתם חייבים להיות, אתם נפלאים בהערכת מצבים. לאלו מכם ששופטים אתכם, הם צריכים לדעת, אין לכם עצם אחת רעה בגוף – בגלל שאתם מאהבים, לא לוחמים.

gl13

האסקי 

אתם מנהיגים מלידה, ואין לכם בעיה להראות לאחרים את הדרך. יש לכם כוח רצון ונחישות, אין לכם שום בעיה להשיג את מה שאתם רוצים בחיים – מכיוון שאתם יכולים לעשות הכל בעצמכם! אתם מאוד פעילים, מכיוון שאתם לא 'בטטות ספה' כלל.
gl14

קורגי

בשביל אלו שאוהבים קורגי, אתם אוהבים לכייף, ולעולם לא תפספסו ארוחה. לפעמים אתם קצת עקשנים – אבל היי, רק כאשר אתם יודעים שאתם צודקים לגבי משהו. אנשים נהנים להיות לידכם, בגלל שאתם החיים של המסיבה!



gl15

רועה גרמני

חכמים ומאוד אתלטים, אתם לא מפחדים מעבודה קשה. אנשים סומכים עליכם מכיוון שאפשר לבטוח בכם, אתם חזקים – ומאוד אמינים בכל כך הרבה רמות! לשבת במקום זה לא בשבילכם, בגלל שאתם אוהבים להיות עסוקים ותמיד צריכים איזושהי מטרה בחיים.
gl16

בולדוג

אתם כריזמתיים ויש לכם אישיות נינוחה. אתם לא אנשים חומריים בכלל ואתם נהנים לשבת בבית עם חברים ומשפחה. יש לכם חוש הומור מצוין, ויכולים להתחבר עם כל אחד – אבל אל תתנו לנחמדות להטעות אתכם. בהחלט יש לכם צד עצבני. ,

gl17

דלמטי

אתם נהנים להיות בתזוזה, ומשתוקקים לגלות דברים חדשים. החיים הם הרפתקה אחת גדולה עבורכם, ואתם תמיד יוצאים החוצה ורודפים אחרי החלום שלכם.

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן