.

סטודנטית התחננה בפני המורה שלה שירשה לה להביא את הכלבה שלה לשיעור. התשובה שלו פשוט מושלמת!

הכירו את ג'סיקה לואיס, סטודנטית מאוניברסיטת דרום ג'ורג'יה, וחברתה הפרוותיתי הטובה ביותר.

בזמן שהוריקן אירמה התקרבה לאוניברסיטה, לואיס החליטה שהיא תיסע הביתה לאטלנטה ורצתה לצאת לדרך לפני הפקקים הנוראיים. אבל היא לא רצתה לפספס שיעורים, אז היא שלחה אימייל לפרופסור שלימד את השיעור האחרון של היום ושאלה אם היא תוכל להביא את הכלבה שלה לשיעור כדי לחסוך זמן.

לואיס פרסמה בפייסבוק את האימייל ששלחה לפרופסור שלה יחד עם תמונות של הכלבה שלה.

המשיכו לגלול כדי לתרגום האימייל ששלחה ג'סיקה



ד"ר קנדי,

קוראים לי ג'סיקה לואיס ואני משתתפת בקורס שלך – מבוא למדעי הפוליטיקה בשעה 15:30. אני מבינה שהתשובה לזה היא סביר להניח 'לא', אבל תהיתי לעצמי שאולי תהיה פרופסור מספיק מגניב כדי להגיד כן, אז חשבתי ששווה לנסות. האם אני יכולה להביא את הכלבה שלי לשיעור היום? זה יעזור לי כל כך מכיוון שהשיעור שלך הוא האחרון ליום, ואני צריכה לנסוע ברגע שהשיעור מסתיים כדי להגיע הביתה לאטלנטה כמה שיותר מהר (מנסה הכי טוב שאני יכולה לצאת לפני הפקקים של הסופה, אבל השיעור שלך חשוב לי ואני לא רוצה לפספס אותו), וזה ימנע ממני לחזור כל הדרך לדירה שלי לקחת אותה (את הכלבה) לפני שאני יכולה לצאת לדרך. אני מבטיחה שהיא תהיה טובה ותפריע רק קצת 🙂 צירפתי כמה תמונות שלה כדי לשכנע אותך בחמידות שלה. תודה רבה!!! ג'סיקה לואיס."

הפרופסור של ג'סיקה, ג'ושוע קנדי ענה לה בצורה מושלמת (תרגום למטה)

"חשבתי שאם תקראי לי 'מגניב' יגרום לי להגיד כן? בגלל שזה לא עבד. מה שכן יעבוד זה שהיא בטוח כלבה טובה אז ברור שאת יכולה להביא אותה איתך".

והנה היא בכיתה

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן