.

סטודנט באוניברסיטה מצא גור, אבל לא היה לו מושג שהוא יגדל להיות דבר כזה…

סטודנט באוניברסיטה בטוסון, אריזונה, התאהב בגור קטן שמצא בבית אחרי שלגור היה מחובר פתק עליו היה רשום 'גור בחינם', כך מדווח אתר The Dodo.

נאו, כפי שקראו לו, היה גור קטן ומפוחד – הוא לא הצליח להיגמל מצרכים בבית וכל הזמן היה זקוק לתשומת לב. למרבה הצער, הבעלים שלו למד ועבד במשרה מלאה – כך שנאו נשאר לעתים קרובות זמן רב לבדו.

הוא היה קופץ מעל הגדר כדי לשחק עם הכלבים של השכנים, ואחרי שהבעלים שלו בנה גדר גבוהה יותר, הוא פשוט היה לועס אותה כדי לבקר את השכנים שלו שוב.

nn1 nn2

השכנים שמו לב שנאו לא רצה שום מגע אנושי או חטיפים, שהוא היה בחצר שלהם רק כדי לשחק עם הכלבים. אבל מה שאף אחד לא הבין זה שנאו בכלל לא היה כלב – הוא היה זאב. הסימנים על הגוף שלו, הצורה והגודל שלו, ובמיוחד הדרך בה התנהג הפכו את זה לברור כשמש. הזאב הזה חיפש את הלהקה שלו.

nn3

אחרי שהיו סבלנים הרבה מאוד זמן, בסופו של דבר זה הספיק להם והם לקחו אותו לכלבייה המקומית, שם הוא נשאר עד שימצא פתרון יחד עם הבעלים שלו.

מורין אוניל, לשעבר מנהלת בעמותת צער בעלי חיים בדרום אריזונה, דיברה על הגעתו של נאו:

"זה לא היה מבנה הגוף שלו שגרם לי לשים לב, אלא ההתנהגות שלו. נאו נמנע לחלוטין ממגע אנושי. הלכתי ודיברתי עם הזוג שהביא אותו ושאלתי אותם 'אתם יודעים שזה לא כלב, נכון?' ".

nn4

החוק באריזונה אינו מאפשר לאדם שהוא אינו אינדיאני או אדם בלי רישיון מיוחד לגדל זאב או הכלאה של כלב עם זאב. אז אוניל יצרה קשר עם חוות מחסה לזאבים בשם Wold Connection הנמצאת בקליפורניה, והם הסכימו לקחת את נאו. היא שכנעה את הבעלים שלו לוותר עליו, והייתה שמחה על שיתוף הפעולה מצידו.

nn5

כשהגיע ל Wolf Connection, נאו מיד ידע שזה המקום הנכון בשבילו – הוא יצא מהכלוב שלו בלילה הראשון ומיד הצטרף לשאר הלהקה, מיילל יחד איתם ונהיה חבר של נקבת האלפא – מאיה.

נאו סוף סוף מצא את הלהקה שלו ולעולם לא יהיה בודד או ירגיש שלא מבינים אותו.

nn6

nn7

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן