.

פיטבול בלי רצועה רץ בטירוף לכיוונם של ילדים צורחים – כשהבעלים תפס אותו, הייתה לו צמרמורת בכל הגוף

כלבי פיטבול הם הכלבים עם המוניטין הכי רע שיש בעולם. יותר מדי אנשים לא מבינים את את הגזע ובטוחים שהם מכונות הריגה שהולכות על ארבע.

אנשים מקשרים פיטבולים לאלימות ועוינות, אבל כמו כל גזע כלבים, הכל תלוי באיך הבעלים של הכלב מגדל אותו.

כמו עם ילדים, כלבים מסתמכים על הורות טובה. פיטבולים הם אולי גדולים וחזקים יותר מגזעים אחרים, אבל הם יכולים להיות חמודים ונחמדים בדיוק כמו כל כלב אחר.

הם אולי נראים מפחיד, אבל אנחנו יכולים לומר בביטחון שלא צריך לשפוט ספר לפי הכריכה שלו. ישנם המוני פיטבולים שהם כלבים אוהבים וחמודים.

אחר הכלבים האלה הוא הארלי, פיטבול אמיץ וחכם שעשה מעל ומעבר כדי להציל ילד קטן מהכשה של נחש.

אחותה של סטייסי ריי אנגליש, הבעלים של הארלי כל כך התרגשה ממה שקרה, שהיא החליטה לכתוב על זה פוסט בפייסבוק. הנה מה שהיא פרסמה:

"אח שלי טייל עם כלב הפיטבול מעורב עם לברדור שלו, הארלי, בשדה בשכונה בשעה 22:00. הוא מטייל איתו בשעה מאוחרת כדי שהוא יוכל לשחרר אותו מהרצועה בשביל שהוא יוכל לעשות את מה שהוא הכי אוהב, לחקור את כל הריחות. הם שמעו ילד צעיר צורח ולפני שאח שלי שם לב, הארלי רץ בטיסה לכיוון הצרחה.

כשאח שלי מאחוריו, הוא ראה את הארלי תופס את נחש ראש הנחושת ומוריד אותו מהילד, תוך כדי שהוא מנער אותו באוויר. מאוחר יותר גילינו שהוא הרג את הנחש. הילד הקטן רץ מהר למכונית של אמא שלו והם נסעו משם במהירות ואח שלי לא הצליח לגלות מי היה הילד הזה. (אנחנו משערים שבגלל שהם נסעו כל כך מהר, הילד הוכש). אח שלי התקשר לפקחי החיות, והפקחים המקומיים הגיעו לבדוק את הזירה".



PxHere

סטייסי ריי הוסיפה:

"הם ביקשו לבדוק את הארלי, לראות אם הנחש הכיש אותו. להפתעתו של אחי, הוא דימם, הצוואר שלו היה נפוח, וקצף יצא לו מהפה. מיד הם גילו שני ניקובים בשפה העליונה של הכלב. שלבי הסיעה את הארלי לבית החולים הוטרינרי שם הוא נשאר בלילה כדי שיוכלו לבדוק את קרישת הדם שלו.

בבוקר שלבי והארלי חזרו הביתה. תודה לאל, מצבו של הארלי השתפר הבוקר, הוא פשוט סובל מחוסר נוחות בגלל הפנים והצוואר הנפוחים", כתבה סטייסי ריי.

איזה כלב גיבור!

האחות סיימה את הפוסט כשכתבה:

"מאוחר יותר גילינו שהילד נתקל בקן של נחש ראש נחושת, ואנו מקווים שהארלי מנע מהנחש להכיש אותו, או לפחות מנע ממנו להכיש אותו מספר פעמים. אנחנו עדיין מנסים לגלות מי הילד הזה ולוודא שהוא בסדר. הנה הפיטבול הגיבור שלנו. הייתי רוצה שהסיפור הזה ישותף כמה שיותר פעמים עבור כל אלה ששופטים את הגזע".

הנה ההוכחה שלא כל הפיטבולים רעים. לפעמים הם אפילו יכולים להציל את החיים שלכם!

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן