.

קערת האוכל של הכלב שלכם גורמת לכם וגם לכלב שלכם להיות חולים

כשאתם חושבים על המקום הכי מלוכלך בבית שלכם, אתם בטח חושבים על השירותים, נכון? באופן מפתיע, יש מקומות עם הרבה יותר חיידקים בבית שלכם מאשר השירותים. וזה במיוחד נכון אם אתם בעלים של כלב.

אם אתם מאכלים את הכלב שלכם מזון יבש, אתם בטח לא שוטפים את קערת האוכל שלו לעתים קרובות מדי. רוב בעלי הכלבים לא עושים זאת.

קערות אוכל של כלבים הן למעשה המקום עם הכי הרבה חיידקים בכל הבית שלכם. זה בגלל שמזון יבש משאיר אחריו שאריות, והשאריות הללו מהוות את הבית המושלם עבור עובש ושמרים. ושני אלה יכולים לגרום להיווצרות של חיידקי אי קולי וסלמונלה שחיים בקערת המזון של הכלב.

זה עצוב מאוד לחשוב שהכלב שלנו מלקק את הקערות מלאות החיידקים הללו. ואלה לא רק הכלבים שלנו שסובלים מהם. החיידקים האלה עלולים לגרום למחלות אצל בעלי חיים וגם בני אדם – רק מהחשיפה אליהם.

המידע הזה התגלה כאשר חברת NSF International ערכה מחקר. הם בדקו 30 פריטים יומיומיים מ 22 בתים שונים, וקערות מזון של כלבים דורגו במקום הרביעי ברשימת בתי הגידול המושלמים לחיידקים. שלושת המקומות הראשונים היו הספוג/מטלית של המטבח, כיור המטבח, ומחזיק מברשת השיניים.

נשמע הגיוני, לא? שחיידקים יגדלו בקערות המזון שלהם אם אנחנו לא שוטפים אותן. אנחנו שוטפים את הצלחות שלנו, אפילו אם רק אכלנו עליהן אוכל יבש, אז למה אנחנו לא שוטפים את קערות המזון של הכלבים שלנו?

קל מאוד למנוע את זה, כל מה שעלינו לעשות זה להתייחס לקערות המזון של הכלבים כמו לכלים שלנו. התחילו לשטוף את קערות המזון וכלי המים של הכלבים מדי יום, או במדיח הכלים או עם מים חמים וסבון בכיור.

מומלץ גם לחטא את הכלים שלהם פעם בשבוע על ידי השרייתם בכ 4 ליטרים של מים עם חצי כפית אקונומיקה למשך 10 דקות. אחר כך כמובן לשטוף היטב את הכלים.

מומלץ גם להשתמש בכלי פלדת אל-חלד או קרמיקה. כלי פלסטיק הם האופציה הגרועה ביותר.

קערת האוכל של הכלב שלכם לא צריכה לגרום לאף אחד לחלות, שטפו אותה היטב ובאופן קבוע ותהפכו את השירותים שלכם למקום הכי מגעיל בבית שוב!

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן