.

רועה גרמני עזר לאדם בכיסא גלגלים – הסתובב ופתאום קרע את כל האינטרנט מצחוק

כלבים הם בעלי חיים נפלאים שאוהבים לעזור כשהם יכולים. רבים מהם אינטליגנטיים מאוד ויכולים ללמוד הרבה – זה לא נדיר שאנחנו מתרשמים מהדברים שהחברים הפרוותיים שלנו  עושים.

זה מרתק לראות, לדוגמא, כלבי שירות או משטרה בזמן עבודה. אכפת להם מאוד מהמשימה שלהם וחיים של אנשים רבים תלויים בעזרה שלהם.

שגרה יומית היא חשובה עבור כלבים. בדיוק כמונו בני האדם, דברים כמו לאמן את הגוף והנפש הם חשובים עבור חיים בריאים.

לפני שמאמנים אותם להיות כלבי שירות, כדי לעזור לבני אדם עם המוגבלויות שלהם, ישנם כמה מבחנים שהכלבים צריכים לעבור.

יותר מדי דברים לעשות

לפי הצוות במרכז האימונים Double H Canine, כמעט כל הכלבים יכולים להפוך לכלבי שירות טובים. יש את אלה שקל לאמן אותם, אבל עם סבלנות וגישה נכונה, כמעט כולם מצליחים.

זה לא כזה מסובך. אך ישנם דברים רבים שכלבים צריכים לדעת להתמודד איתם ולעשות – וצריך להיות להם חוש לגבי איך הבעלים  שלהם מרגיש.

כלב מיוחד שהגיע למרכז האימונים הוא רייקר. הוא רועה גרמני שעוזר לעזור בכל דרך שהוא יכול. והאנרגיה שלו תמיד בשחקים.

רועה גרמני לא מתאים להיות כלב שירות

בסרטון האימונים של רייקר – שהפך להיות מבדר ביותר – אפשר לראות איך נראה רועה גרמני מאושר וגאון. הוא לא עבר את רוב המבחנים, אבל מה לעשות עם כל כך הרבה אנרגיה?

כשרייקר הולך להביא בקבוק מים, הוא קצת אגרסיבי אליו והמים נשפכים על הרצפה. כשהיה אמור לעזור לאדם בעל מוגבלות, הוא רצה יותר לשחק עם החפץ שעוזר לאותו אדם ללכת – ומסתבר שגם להיות בכיסא גלגלים בזמן שמחזיקים את הרצועה של רייקר עלול להיות מסוכן.

הצוות אוהב את רייקר – ואפילו אם הוא לא יהיה כלב שירות, אנו מבטיחים שהוא יאיר את החיים של אנשים בכל מקום שיהיה. איזה כלב טוב!

צפו בסרטון האימונים הקורע מצחוק של רייקר:

לחצו על כפתור השיתוף כדי שגם החברים שלכם יוכלו ליהנות מהסרטון הנפלא הזה!

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן