.

אדם עבר לגור בבית חדש ומצא כלבת פיטבול נטושה במרתף – התגובה של הכלבה אומרת הכל

יש דברים רבים שאולי תצפו למצוא כשאתם עוברים לבית חדש. כלב אינו אחד מהם.

ועדיין, עבור בעל בית אחד זה בדיוק מה שקרה. אחרי שקיבל את המפתחות לביתו החדש, הוא מצא כלבה יפיפייה קשורה בשרשרת במרתף שהושארה שם למות.

אחרי שקיבלו שיחה טלפון מאדם בפניקה לגבי כלבה קשורה במרתף, המחלצים הגיעו למקום והאירו למטה עם פנס. התגובה של הכלבה הייתה משהו שכל אחד צריך לראות…

בעל הבית החדש סיפר, "בדיוק קניתי את הבית והנה אני רואה כלבת פיטבול קשורה במרתף, אני לא יודע כמה זמן היא הייתה שם למטה".

בהתחשב בכך שבעלי הבית  החדשים לא יודעים כמה זמן הכלבה הייתה שם למטה, לבדה בחשיכה, הזמן היה קריטי ביותר. המחלצים מיהרו לבית כדי לחלץ את הכלבה ו-ואוו, איך שהיא שמחה לראות אותם.

"כשפתחנו את הדלת של המרתף והארנו למטה עם פנס, ראינו זנב מכשכש", אמרה נטלי תומסון, דוברת העמותה.

"היא כמעט חנקה את עצמה מרוב התרגשות. כששחררנו אותה, היא לא הפסיקה לקפוץ עלינו ולתת לנו חיבוקים ונשיקות".

וכמובן שצריך לשאול את השאלה – מי לעזאזל השאיר שם את הכלבה? ובכן, לפי הדיווחים, זה לא היה בעלים קודם שפשוט שכח את הכלבה שלו כשהוא עזב את הבית. אלא פולש (סקווטר) שגר בנכס כשאף אחד לא גר בו. בשלב מסוים, הפולש עזב את הבית ונטש את הדברים שלו, הכלבה הייתה אחת מהם.

איך מישהו מסוגל להשאיר כלבה קשורה לבדה במרתף לעולם לא נביןן, אבל זה ברור שהכלבה לא הייתה שורדת עוד זמן רב. לא היה לה אוכל או מים, אז היה לה מזל גדול שבעל הבית עבר לגור שם בזמן הזה.

אחרי החילוץ הכלבה קיבלה את השם 'ג'אמפינג בין' בגלל האושר והאהבה שהראתה למחלצים שלה. היא עולה עברה חוויה טראומטית מאוד, אבל מסתבר שהיא לא נתנה לזה להשפיע על מצב הרוח שלה.

"האישיות שלה חמודה ביותר", אמרה תומסון. "היא אוהבת את כל מי שהיא פוגשת ומחפשת תשומת לב. היא מוודאת שלא מתעלמים ממנה! היא אנרגטית מאוד ומלאת חיבה. היא כל כך מאושרת כל הזמן".

צפו למטה בסרטון המרגש של החילוץ של ג'אמפינג בין:

אין מקום בעולם לאנשים שמסוגלים לפגוע או לנטוש בעלי חיים תמימים. אנחנו מרגישים הקלה גדולה שהסיטואציה הזו נגמרה על הצד הטוב ביותר ושג'אמפינג בין תקבל הזדמנות נוספת לחיים.

שתפו את הסיפור אם גם אתם התרגשתם מהחילוץ הזה. יחד, נוכל להפיץ מודעות!

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן