.

אדם שצילם סרטוני 'קראש' של בעלי חיים נידון ל 50 שנות מאסר

אדם מיוסטון נידון ל 50 שנות מאסר על התעללות בבעלי חיים.

ברנט ג'סטיס, 54, הורשע וקיבל את גזר דינו ב 16 לפברואר, 2016, בבית משפט ביוסטון, על תפקידו בצילום סרטוני 'קראש' של בעלי חיים במשך תקופה של שנתיים.

סרטוני קראש הם סרטונים המצולמים לתרבות הפטיש ובהם מענים בעלי חיים קטנים ו/או הורגים אותם למען הסיפוק המיני של הצופים. הם נחשבים לפשע פדרלי בארצות הברית.

ג'סטיס ונאשמת נוספת, אשלי ניקול ריצ'רדס, 23, נעצרו באוגוסט 2012 אחרי תלונה של PETA. השניים הואשמו בבית משפט פדרלי תחת החוק המגדיר כפשע מכירה והפצת סרטוני קראש.

אזהרה! יתכן וחלק מהפרטים של הפשעים עלולים להיות קשים לקריאה.

לפי הצהרה של PETA בזמן המעצר של השניים:

"ריצ'רדס הודתה בהרג של אינספור בעלי חיים – לפחות 2 ביום – במשך שנים. היא עומדת בפני האשמות של התעללות בבעלי חיים: אחת על סרטון שצולם ב 2010 בו היא קשרה וחסמה את פיו של חתול עם מסקינטייפ ואז דרכה ומעכה אותו למוות, כולל תקיעת נעל העקב שלה דרך עינו של החתול, ועבור סרטון נוסף בו היא הורגת גור פיטבול עם סכין קצבים איתו חתכה את הרגל, הזנב ואת הצוואר של הכלב. ג'סטיס מואשם בהתעללות בבעלי חיים על היותו הצלם של המעשים של ריצ'רדס".

ריצ'רדס הודתה באשמה והעידה נגד ג'סטיס במשפט. במשפט התגלה שריצ'רדס הייתה קורבן להתעללות מינית כשהייתה ילדה, וגרה ברחובות בתור נערה ועבדה בזנות כדי לשרוד.

ג'סטיס כפר באשמות והמשפט נדחה פעם אחר פעם על ידי עתירות שהגיש הנאשם. למרות שהציבו לו שלושה עורכי דין, בסופו של דבר הוא ייצג את עצמו במשפט. כך לפי התקשורת ביוסטון.

js1



החוקרים אמרו שג'סטיס צילם את ריצ'רדס דוקרת את החיות, כורתת את האיברים שלהן, ומשתינה עליהן בזמן שהיא מעירה הערות מיניות. השופט ג'יי ברנט והאנשים בבית המשפט היו צריכים לצפות בסרטונים המחרידים.

בשלב מסוים של המשפט, ג'סטיס ניסה לתרץ את העינוי הברוטלי ואת כריתת הראש של הגור בתור אקט של שחיטה כשרה ואיכשהו לצאת נקי מאשמה. התקשורת ביוסטון מדווחת שרב העיד בבית המשפט וציין את העובדה הברורה שאין שום טקס יהודי שקשור בשחיטת כלבים.

בסופו של דבר ג'סטיס הורשע ונידון על ידי השופט ל 50 שנות מאסר.

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן