.

אחרי שנים של הזנחה, אף אחד לא ידע איזה גזע הכלב הזה…עד המהפך המדהים הזה!

בחודש יוני, התקיים מפגש של ספרי כלבים באזור טוקיו, יפן. ולמפגש הביאו גור כלבים שחולץ מהבעלים הקודם שלו, והוא היה אחד מברי המזל שעוד שרדו את הזוועה. הם היו בהלם כשהם ראו איך הוא נראה.

כל הפרווה שלו הייתה גוש אחד גדול ומטונף, ואי אפשר היה לראות את הפנים או העיניים שלו. ראסטות עבות כיסו את כל גופו, ואף אחד לא ידע כמה זמן הוא היה במצב הזה. יתכן וחודשים, אולי אפילו שנים.

kl1

היה ברור שהוא עבר הזנחה קשה על ידי הבעלים הקודם שלו לפני שנטש אותו

kl2



בהתחלה הכלב היה חסר מנוחה וחששן, אבל לאט לאט הוא החל להתקרב לאנשים ולרחרח אותם. למרות שהוא עבר התעללות וננטש, זה לא פגע באופי הנוח שלו. כולם רצו לעזור לו.

kl3

והם החלו לעבוד עליו. בעזרת מכונת גילוח, הם החלו לגלח שכבות של ראסטות עבות ומטונפות מסביב לפנים שלו, חופרים לאט לאט בפרווה מחפשים את השורשים.

kl4

כשהם הסירו את גוש הפרווה הגדול בצורה של כדור, הם סוף סוף ראו את הצוואר שלו

kl5

ואז, הם החלו לעבוד על הגוש המטונף מסביב לחלק הגוף התחתון. הפרווה הייתה כל כך סבוכה ועבה שהם ויתרו על מכונת הגילוח והשתמשו במספרי גיזום לגינה – כאילו שמשתמשים בהם כדי לגזום ענפים. לאט לאט הם החלו להסיר עוד ועוד חלקים מהפרווה.

kl6



הספרים התקשו, אבל לא ויתרו.

kl7

וכך נראה הכלב אחרי המהפך:

הוא נהנה מהגוף החדש והקל שלו, ולא מסוגל להפסיק לקפוץ. הם קראו לכלב 'גינטה' (ילד הכסף ביפנית), על שם צבע הפרווה שלו. זה כל כך כיף לראות אותו חופשי ומאושר, ומקפץ ממקום למקום.

גינטה ודאי סבל חודשים ואולי שנים של התעללות והזנחה בידי הבעלים שלא לקח אחריות על חיים של מישהו שבטח בו. לגרום לבעל חיים לשלם את המחיר של חסור אחריות ובורות של מישהו זה דבר בלתי מתקבל ובלתי נסלח. אבל למרבה הצער, יותר מדי אנשים מתעלמים מהעובדה שלכלבים יש רגשות, והם מרגישים כאב, בדיוק כמונו. אנחנו מקווים שגינטה מצא בית עם משפחה אוהבת שתעניק לו את החיים שמגיעים לו.

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן