.

אחרי 22 שנים של עינוי, החברות הכי טובות נפגשו שוב – עכשיו תסתכלו כשהן מסתובבות

הפילה שירלי חיה חיים קשים ואכזריים. במשך 25 שנה היא נאלצה להופיע בקרקס נודד ברחבי ארצות הברית, כשהיא חיה בתנאים מחרידים.

פציעה השאירה אותה נכה והקרקס כבר לא יכל להשתמש בה ולכן נשלחה לגן חיות בלואיזיאנה שם היא חיה בבידוד במשך שני עשורים נוספים. כשהייתה בשנות ה 50 לחייה, היא פרשה באופן רשמי מכל החובות הפומביות שלה וסוף סוף הורשתה להסתובב חופשיה בחוות מחסה לפילים.

פילים הם בעלי חיים חברותיים ובחווה ידעו שהם צריכים להרגיל אותה לפילים אחרים, אז בפעם הראשונה מזה 22 שנים היא פגשה פיל אחר.

התקשורת הגיעה, הקהל עצר נשימתו והרגע המיוחד לא השאיר אף אחד בספק עד כמה המפגש הזה היה חשוב לשירלי. אבל מה שלא היה ידוע זה שלפילה ששירלי עומדת לפגוש יש מקום מיוחד בלב שלה עבורה.

שירלי עמדה לפגוש את ג'ני – פילה שהייתה באותו קרקס יחד איתה ולשתיים היה קשר מיוחד וחזק מאוד. ההנחה היא ששירלי הייתה דמות אם עבור ג'ני בימים המוקדמים שלהן בקרקס.

אבל למרות הפרידה הארוכה הן מעולם לא שכחו אחת את השנייה, ואחרי כל השנים הללו הגיע הזמן לאחד בין שתי החברות הטובות האלה.

איחוד בלתי נשכח

הרגע צולם בשנת 2000 והיה כל כך מרגש שהסיפור הפך לסרט תעודה.

היה ברור ששירלי וג'ני מזהות אחת את השנייה ברגע ששתיהן החלו 'לשאוג'. אז שירלי החלה להראות עמדה מגננה כלפי ג'ני. זה באמת נכון מה שאומרים – פילים לא שוכחים.

מיליונים התרגשו עד דמעות

צפו ברגע המרגש בסרטון למטה. זה סרטון שריגש מליוני אנשים עד דמעות. הוא גם דוגמא מושלמת לאהבה ודאגה שיש לבעלי חיים אחד כלפי השני.

למרבה הצער, עשר שנים אחר כך ג'ני נפטרה, ואחרי תקופת אבל שירלי מצאה פיל חדש שיבלה איתה את זמנה. אנחנו כל כך שמחים שג'ני זכתה לבלות את שנותיה האחרונות עם חברתה הטובה ביותר.

פילים לא שייכים לקרקס. שתפו את הסרטון כדי להראות לכולם עד כמה זה חשוב לאפשר להם להיות חופשיים!

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן