.

אישה אכזרית הזניחה ונטשה את הכלב שלה. השופט הכריח אותה לחיות במזבלה מסריחה

 לשופט ממדינת אוהיו בשם מייקל צ'יקונטי יצא מוניטין בזכות העונשים הלא רגילים שהוא נותן לאנשים אותם הוא שופט. הם כולם מוצדקים, והרעיון מאחוריהם הוא ברור. העונשים הם פשוט לא מה שאתם רגילים לראות…

כאשר אישה, שהייתה אשמה בהתעללות בבעלי חיים, נכנס לאולם בית המשפט שלו, השופט צ'יקונטי ידע בדיוק איך הוא 'יעניש' אותה.

אליסה מורו עזבה את דירתה, השאירה בה את הכלב שלה, מוסף בלי לבדוק מה שלומו. מוס היה לבדו בדירה במשך שבוע. הכלב נהיה מפוחד אחרי שהבין שהיא נטשה אותו, ובסופו של דבר הוזעקה המשטרה כדי לחלץ את הכלב. כתוצאה מחוסר הטיפול בכלב, אליסה הואשמה בהתעללות בבעלי חיים.

lm1

לא רק שאליסה למעשה השאירה את מוס למות בדירה, החיים שלו איתה היו איומים ונוראיים. אליסה הייתה אוגרת כלבים ידועה, והבית שלה לא היה ראוי למגורים.

השופט צ'יקונטי רצה שאליסה תרגיש בדיוק את מה שמוס הרגיש כל חייו.

lm2

אליסה הודתה באשמה, והיא הייתה אמורה להיכנס ל 90 יום בכלא. אך לשופט צ'יקונטי היה רעיון אחר.

lm3

אחרי שדיבר על כמה מפוחד מוס היה כתוצאה מההזנחה של אליסה, השופט צ'יקונטי שטף  את אליסה וגינה את המעשים שלה. ואז הוא נתן לה גזר דין מוזר למדי.

"אולי את צריכה לקבל טעימה מזה…אני רוצה שתחיי כמו מוס, ועל מנת לעשות את זה אני רוצה שתלכי למזבלה המחוזית…ואני רוצה שהם ימצאו עבורך את הנקודה הכי מגעילה עם הריח הכי נוראי שהם יכולים למצוא במזבלה, ואני רוצה שתשבי במקום במשך 8 שעות, כדי שתחשבי על מה שעשית לכלב בזמן שאת מריחה את הריח הנוראי הזה. אם תקיאי, אז תקיאי".

אליסה הוכרחה לחיות כמו מוס ולחוות את החיים שהוא חי, או שהיא יכלה להיכנס ל 90 יום בכלא. ללא היסוס, אליסה בחרה לבלות 8 שעות במזבלה המגעילה.

lm4



יום אחר מתן גזר הדין, אליסה הגיעה למזבלה. היא הייתה אסירת תודה על חלופת העונש.

"בהחלט לא חשבתי שאני אהיה כאן (במזבלה), אבל אני מעדיפה להיות כאן מאשר בכלא. אני לא יכולה להתלונן".

יושבת בערימות הזבל והאשפה, אליסה הוכרחה לחשוב על איך הכלב המסכן והמוזנח שלה וודאי הרגיש.

lm5

כשנשאל על העונשים שהוא נותן, השופט צ'יקונטי חשף ש"יש שיטה לטירוף שלו". הוא רוצה למנוע מפושעים קטנים לעבור לפשעים רציניים יותר.

"זה מתחיל בקטן, ואז זה גדל, אז קו המחשבה שלי הוא שצריך לעצור אותם או למנוע מהם לבצע את המעשים האלה. הם נכנסים לכלא, הם נהיים פושעים טובים יותר, וככל שהם נהיים חכמים יותר כפושעים, הפשעים שלהם נהיים חמורים יותר".

מחשבה מקורית ויפה של השופט צ'יקונטי.

lm6

למרות שהחיים לא היו קלים עבור מוס, הוא מועמד לאימוץ ומחפש את ביתו החדש והקבוע.

lm7

אליסה לעולם לא תשכח את העונש שלה במזבלה. אנחנו בטוחים שהחוויה הזו תשאר איתה לנצח. היא תחשוב פעמיים לפני שהיא תזניח או תתעלל שוב בבעל חיים.

lm8

צפו בסיפור המלא בסרטון למטה:

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן