.

אישה גוססת ביקשה בקשה אחרונה מבעלה. זה היה הרגע בו הוא שם את הכלבה במזוודה…

תכינו את הממחטות, כי אתם תצטרכו אותן בשביל הסיפור הסופר מרגש הזה. לפני שנה, אישתו של הבעל הזה הייתה מאושפזת בבית החולים והאבחנה שלה לא הייתה טובה. היא ביקשה מבעלה להגניב את הכלבה שלהם בלה לבית החולים על מנת שהיא תוכל להיפרד ממנה; מה שהכלבה עשתה מאז הביקור ישבור לכם את הלב.

"אשתי הייתה בבית החולים אחרי ניתוח מסובך מאוד, ואחרי מספר ימים התברר שהוא לא הביא לתוצאות שקיווינו להן. האבחון לא היה טוב. היא הייתה מסוגלת לדבר, אבל לא אכלה או שתתה, והסתמכה לחלוטין על העירוי ומשככבי כאבים. ברגע נדיר אחד של שכנוע, היא הצליחה לגרום לי להגניב את הכלבה שלנו לחדרה הפרטי כדי שהיא 'תוכל לראות אותה פעם אחת אחרונה' ".

"הכלבה שלנו היא רועה אוסטרלית ששוקלת כ 22 ק"ג, וכפי שהסתבר, היא מתאימה בדיוק בתוך המזוודה שלנו. ארזתי אותה, עם הריצ'רץ' פתוח, והנחתי אותה במכונית עד שהגענו לבית החולים. כשהגענו 'הסברתי' לה שאני אפתח את הריצ'רץ' בעוד מספר דקות ושהיא תוכל לראות את אמא שלה".



"באופן מדהים, היא לא ייללה, בכתה, או נבחה. כשעברתי ליד עמדת האחיות, אמרתי להן שאני מביא פריטים לאשתי כדי לגרום לה להרגיש יותר בנוח. אין בעיה הן אמרו".

"כשנכנסו לחדר אשתי ישנה. פתחתי את המזוודה, והכלבה ישר קפצה על המיטה, ושכבה בזהירות על החזה שלה, איכשהו נמנעת מלגעת בעירוי ובחוטים. היא מיקמה את עצמה בצורה כזאת שהיא תוכל להסתכל ישר בעיניים אשתי, ושכבה בלי לזוז, עד שאחרי כ 20 דקות אשתי התעוררה, והחלה נאנחת מכאבים".

"הכלבה מיד החלה ללקק אותה, וייללה בשקט, כאילו היא ידעה שאם תנבח היא תסגיר את עצמה. אשתי חיבקה אותה במשך שעה, מחייכת כל הזמן הזה. אחות אחת נכנסה לחדר וראתה את הכלבה שלנו, אבל היא כל כך התרגשה שהיא הבטיחה לא לספר. כאשתי חזרה לישון, החזרתי את הכלבה למזוודה, והיא צייתה בביישנות".

"למרבה הצער אשתי נפטרה מספר ימים אחר כך, ואם זה לא היה מספיק, עכשיו, כל פעם שאני לוקח את המזוודה הכלבה חושבת שאנחנו הולכים לראות אותה שוב".

איזה סיפור עצוב. לא הצלחתי לעצור את הדמעות בזמן שהקלדתי אותו. בבקשה שתפו אותו עם החברים והמשפחה אם הוא נגע בליבכם.

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן