.

אישה חלפה על פני כדור פרווה בצד הכביש – לחצה על הבלמים בחוזקה כשהוא זז, ואז הלכה לבדוק

כאשר רילן פריב יצאה מביתה היא ראתה משהו מוזר ולא ידעה בדיוק מה זה.

בשבוע שעבר, היא נהגה מביתה שבססקצ'ואן, קנדה, כאשר הבחינה במה שנראה כמו כדור פרווה שוכב בשלג בצידי הדרך. היא עצרה את המכונית כדי לחקור את פשר העניין וגילתה תגלית מבעיתה. היה זה דורבן מורעב שהתקשה ללכת בשלג.

כשהיא יודעת שבעל החיים נמצא במצוקה, רילן החליטה לפעול.

עכשיו הפעולה חסר האנוכיות שלה מתפשטת ברשת כמו אש בשדה קוצים.

בישראל יש דורבנים רבים, אך הדורבן הזה נקרא הדורבן הצפון אמריקאי או סמרן מקריס. הם נמצאים בעיקר ביערות של דרום קנדה, וגם בצפון ומערב ארצות הברית וצפון מקסיקו. הם גרים בדרך כלל על עצים, אוכלים זרדים, שורשים, וגרגרי יער, יחד עם שאר סוגים של ירקות ופירות בר.

North American pocupine. Photo: J. Glover / Wikipedia

כשרילן התקרבה לדורבן שמצאה, היא ראתה שהוא נלכד שוכב על הגב בתוך השלג העמוק, הקוצים שלו ריתקו אותו לרצפה. היא ראתה שהוא מתקשה וסיפרה שהיא נשארה מכיוון שהייתה מודאגת שהוא לא יצליח להשתחרר מהתנוחה הזו.

בסופו של דבר, היא הגיעה למסכנה שהדורבן לא יצליח להסתובב בעצמו, אז היא החליטה לעזור.

היא הוציאה מהרכב שלה מגב לניקוי החלונות והתקרבה לדורבן בזהירות. בעזרת כלי העבודה היא הצליח לסובב את בעל החיים כך שיהיה שוב על הבטן שלו.

אז היא עברה לשלב הבא, זה שהיה קשה בהרבה לדורבן אם לא העזרה שלה. הדורבן רצה לחצות את השלג העמוק ולחזור ליער, אך בגלל גובה השלג, הוא לא יכל לעשות זאת, למרות ניסיונות רבים.

שוב, בעזרת המגב, רילן הצליח לפנות לו שביל, ובסופו של דבר הוא הצליח לעשות דרכו חזרה לעצים.

הסרטון של רילן עוזרת לדורבן נצפה מיליוני פעמים, כשעשרות אלפים משבחים ומהללים את המחווה הפשוטה אך הכל כך חיונית שלה.

אתם יכולים לצפות במבצע החילוץ בסרטון למטה. שתפו את הכתבה אם אתם חושבים שזה חשוב שנהיה אדיבים ונחמדים אחד לשני בכל יום, אפילו אם נראה שמה שאנחנו עושים לא יעשה הבדל גדול. זה תמיד מרגיש טוב לעזור לאחרים. 

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן