.

אישה כתבה מודעת אבל לכלב הגולדן רטריבר שלה וכולם צריכים לקרוא אותה

כלבים הם באמת החברים הכי טובים של האדם. הם יותר מסתם חיות מחמד, הם יכולים להיות החברים הכי טובים ונאמנים שלנו…וכשהם הולכים לעולמם, זה יכול לשבור לנו את הלב.

כולנו מתאבלים על אובדן של חיות המחמד שלנו בדרכים שונות, אבל אישה אחת החליטה שלכלב האהוב שלה מגיע מחווה שבדרך כלל שמורה לבני אדם: מודעת אבל שלמה בעיתון.

סאלי גרגורי-האמט, אישה בת 30 מדרום קרולינה, הייתה הבעלים הגאה של כלב גולדן רטריבר בשם צ'ארלי.

"אני יודעת שזו קלישאה, אבל הוא באמת היה החבר הכי טוב שלי", אמרה סאלי. "הוא הלך איתי לכל מקום…הוא פשוט היה מקור קבוע של נחמה, חברות ואושר. כל מי שהכיר אותי הכיר גם את צ'ארלי וידע עד כמה אני אוהבת אותו".

למרבה הצער צ'ארלי נפטר ב 13 לספטמבר, אחרי שנלחם במשך חמישה חודשים עם מחלת הסרטן. הוא היה בן 7.

האובדן של החבר הכי טוב שלה ריסק את סאלי, שחיפשה דרך להתמודד עם האבל ולהביע את האהבה שלה לכלבה המנוח.

אז היא החליטה לכתוב לו מודעת אבל.

"תמיד אהבתי לכתוב, וכשצ'ארלי נפטר זה היה כל כך קשה שהייתי צריכה דרך לפרוק את הכל", אמרה סאלי.

המחווה היפיפיה לצ'ארלי, שפורסמה לראשונה בעיתון, הפכה ויראלית בטוויטר, ומשם המשיכה לשבור את הלב של אנשים בכל רחבי האינטרנט.

מודעת האבל מציירת תמונה של החיים המאושרים של צ'ארלי, ומתארת את הדברים שהוא אהב לעשות:

"הפעילויות האהובות על צ'ארלי היו ללכת, לאסוף מקלות, לשחות, לחייך, ולישון. אם להיות כנה, צ'ארלי אהב את כל מה שהיה לחיים להציע (חוץ ממדרגות. הוא שנא מדרגות). צ'ארלי אהב את הים, נסיעות ברכב, בננות וגרביים. צ'ארלי תמיד אהב ללכת לבית של סבתא שלו, שם הוא קיבל חטיפים, רדף אחרי סנאים, ועשה פיפי בכל מקום בו בן הדוד שלו, קפטן, עשה פיפי. צ'ארלי הלך למשחקי ספורט, ישן באוהל ויצא לטיולים. הוא חי את החיים הטובים.

יותר מהכל, צ'ארלי אהב את אמא שלו. הוא תמיד היה שם כדי לקבל את פניה עם נשיקות ואהבה ללא תנאי. הוא לימד את כל מי שהוא פגש לגבי אהבה, ותמיד ראה את הטוב בכולם".

מודעת האבל מתארת איך צ'ארלי נפטר אחרי שנלחם באומץ וגבורה במחלה במשך חודשים, אבל הלך לעולמו בשלווה אחרי שבילה את ימיו האחרונים במשחקים בחוף הים.

החלק הכי שובר לב במודעת האבל היא איך שסאלי מתארת את ההשפעה שתמיד תהיה לצ'ארלי על חייה – חוויה שכל בעלים של כלב שאיבד חיית מחמד יכול להזדהות איתה.

"נחשוב עליו בכל פעם שנפתח צנצנת של חמאת בוטנים. נתגעגע אליו בכל פעם שנראה גרב על הרצפה או שנראה מקל בטיול. נסחוב איתו איתנו לכל מקום. נתגעגע אליו תמיד ולעולם לא נשכח אותו. הוא השאיר אחריו אהבה ענקית, שלעולם לא תיעלם".

בסוף מודעת האבל רשום "במקום פרחים, המשפחה מבקשת שתתנו לכל חיות המחמד שלכם קצת יותר אהבה לזכרו של צ'ארלי".

ובהחלט נעשה את זה – אחרי שקראנו מחווה שוברת לב שכזו, זה באמת גורם לך להעריך את חיית המחמד שלך אפילו יותר.

נוח על משכבך בשלום צ'ארלי. זה ברור שהכנסת אושר רב לעולם בזמן שהיית כאן. שתפו את הסיפור המקסים הזה. 

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן