.

אישה סבלה מהתקף נוראי והתעלפה, אז כלב השירות שלה הציל לה את החיים

עבור אנשים רבים, הנוכחות של כלב טיפולי היא מה שמצילה אותם מחיי כאב וסבל. כלבים טיפוליים מתריעים, ומוכנים להתמודד עם כל בעיה שנקלעת לדרכם, ובלי העזרה שלהם, העולם היה מלא בבני אדם בודדים.

הודות לכלבים טיפוליים וכלבי שירות, אלו הסובלים ממגוון רחב של בעיות מסוגלים לקבל את מה שהם צריכים תוך פרק זמן סביר וזה בהחלט נכון עבור האישה שאתם עומדים להכיר.

קוראים לה ג'נאיה ובעזרת הכלב הטיפולי שלה, היא מסוגלת לחיות חיים נורמליים למרות שאובחנה עם סינקופה – שגורמת לה לאבד את ההכרה באופן זמני בפתאומיות וללא התראה.

סינקופה היא בעיית לב שגורמת להתקפים והתעלפויות רנדומליות ואלו הסובלים מזה נאלצים לחיות חיים של פחד. אך ג'נאיה מצאה כלב טיפולי נפלא בשם קולט, שלמד איך לטפל בה ולהתריע ולהזהיר אותה  15 דקות לפני שהיא עומדת לקבל התקף.

זה מאפשר לה להגיע למקום בטוח ולשכב לפני שהיא עלולה להיפגע ממשהו. הוא אפילו נשאר לצידה בזמן שהיא מעולפת, מוודא ללקק את הידיים שלה ולהשגיח על הנשימות שלה עד שהוא בטוח שהיא בסדר.

ג'נאיה אומרת שבזכות הכלב שלה היא מסוגלת לחיות חיים נורמליים. כלבי שירות וכלבים טיפוליים הם מהיצורים הכי מדהימים בעולם, כשהם מסוגלים להעניק עזרה חיונית לאלו הסובלים ממוגבלות כזו או אחרת.

הסרטון למטה מספק תזכורת נפלאה לכל הדברים שכלבי שירות יכולים  לעשות ומעניק לצופה הזדמנות להכיר את ג'נאיה וקולט טוב יותר.

לחצו על כפתור השיתוף כדי לתת כבוד לקולט ולכל הכלבי השירות הנפלאים בעולם!

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן