.

אישה צעירה מתה מכלבת שבועות אחרי שחילצה והצילה גור משוטט

משפחה בנורבגיה מתאבלת על בתם אחרי שהאישה הצעירה נפטרה שבועות אחרי שעשתה מעשה טובה.

האישה, בריגיט קלסטאד, הייתה בחופשה עם חברים בפיליפינים כאשר הן מצאו גור כלבים משוטט ברחוב, כך לפי BBC.

החברות לקחו את הגור למקום בטוח, האכילו ורחצו אותו, ובריגיט בת ה 24 נשרטה וננשכה על ידי הגור. הפציעות היו קלות מאוד, אך ההשפעה שלהן הייתה קשה.

כשחזרה לנורבגיה, היא החלה להרגיש לא טוב. היא הלכה לחדר המיון כדי לבדוק ממה היא סובלת, אך הרופאים לא הצליחו לא הצליחו לעשות דבר למענה. היא נפטרה ביום שני האחרון מכלבת, 8 ימים אחרי שהתאשפזה.

זה מקרה המוות הראשון כתוצאה מכלבת בנורבגיה מזה 200 שנים. אך במדינות אחרות, וגם בישראל, כלבת היא בעיה קשה ומסוכנת מאוד. אלפי בעלי חיים מתים מהמחלה מדי שנה באפריקה ואסיה, בישראל מתגלים עשרות מקרים בשנה.

בעזרת דובר, משפחתה של בריגיט הוציאה הודעה לתקשורת: "בריגיט היקרה שלנו אהבה חיות. הפחד שלנו הוא שזה יקרה לאחרים שיש להם לב חם כמו שלה. אנחנו רוצים שבמקומות עם מקרים רבים של כלבת יהיו חיסונים קבועים, ושאנשים יהיו מודעים לסכנות. אם נצליח להשיג את זה, אז המוות של קרן האור שלנו יוכל להציל אחרים".

תמיד כדאי להכיר את הסימנים והתסמינים של המחלה. כלבת היא מחלה ויראלית שגורמת לדלקתיות במוח אצל יונקים, כולל בני אדם. הנה כמה סימנים שיש לשים לב אליהם, אשר נהיים גלויים 3 עד 12 שבועות אחרי ההדבקה:

  • חרדה, כאבי ראש וחום
  • הזיות וקושי נשימתי
  • קושי לבלוע או לשתות מים
  • פחד ממים

זכרו, כלבת היא מחלה חשוכת מרפא. אם ננשכתם על ידי בעל חיים שאתם לא מכירים או לא יודעים אם הוא מחוסן, לכו מיד לרופא.

זה אובדן קשה מנשוא עבור משפחתה של בריגיט, אך מותה לא צריך להיות לשווא. עכשיו יותר אנשים מודעים לסכנת הכלבת, וההשלכות הנוראיות שלה. תמיד תהיו על הצד הבטוח ביותר ולכו לרופא אפילו אם זו רק שריטה קטנה. בבקשה שתפו אם אתם מסכימים… 

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן