.

אישה תועדה במצלמה נוטשת כלבים – אז עשתה משהו שהפתיע את כולם

כלב הוא לכל החיים. הוא לא מתנה שנמאס ממנה, והוא לא מכונת כביסה שמחליפים כל כמה שנים.

חוזרים על זה שוב ושוב, ועדיין, אנשים נוטשים כלבים על ימין ועל שמאל. בגלל סיבות שלעולם לא נבין, יש אנשים שחושבים שזה בסדר לנטוש את הכלב שלהם ולהמשיך בחייהם כאילו כלום לא קרה.

מה לא היינו נותנים כדי לתפוס מישהו על חם נוטש כלב, נכון?

ובכן, לאישה טובה היה את המזל לעשות בדיוק את זה כאשר ראתה אישה נוטשת את הכלבים שלה…והיא צילמה את הכל!

בדיוק כך, אישה הצליחה לתפוס מישהו נוטשת לא כלב אחד, אלא ארבעה כלבים. בסרטון המדובר, אפשר לשמוע את האישה שמצלמת אומרת לנוטשת שהיא הייתה יכולה לקחת את הכלבה לבית מחסה, אך זה לא עזר.

במכונית היו שני אנשים, אך ליסה נורווד מבית המחסה אישרה שישנה רק חשודה אחת במקרה. האישה שמנסה למשוך את הכלבים מחוץ למכונית כדי שתוכל להשאיר אותם מאחור.

האישה הסגירה עצמה מאוחר יותר לידי הרשויות, אולי בניסיון נואש להגן על עצמה. אך הנוטשת – ששמה לא פורסם, עלולה להיות מואשמת בעבירות שונות עבור כל כלב שנטשה.

מבית המחסה נמסר שהשוטרים שהגיבו לקריאה מצאו רק שלושה כלבים שננטשו, אך כאשר האישה הסגירה עצמה מאוחר יותר, היא הביאה עמה את הכלב הרביעי לאחר שחזרה למקום הנטישה וחיפשה אותו.

מבין ארבעת הכלבים, שניים מועמדים לאימוץ, כשהשניים האחרים כבר אומצו ומצאו בתים חדשים ואוהבים.

אם הסרטון לא הנטישה לא היה הופך ויראלי, האישה כנראה הייתה מתחמקת מעונש, וגורלם של הכלבים היה עלול להיות שונה. למרבה המזל, הסרטון עשה מספיק רעש כדי שתפחד ותסגיר את עצמה.

צפו בסרטון של הנטישה: 

אנחנו לא יודעים מה איתכם, אבל הסרטון הזה הרתיח לנו את הדם. אנו אסירי תודה על כך שלא רק שכל האירוע תועד במצלמה, אלא גם על כך שהיא תצטרך להתמודד עם העונשים שתקבל.

שתפו אם אתם חושבים שמגיע לה עונש חמור!

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן