.

אלסקה: כלב האסקי סיבירי הציל חיים של אישה שטיילה לבדה ונפלה לנהר

כלב האסקי סיבירי הפך לגיבור אחרי שסייע לחלץ מטיילת שפצעה עצמה במסלול הטיולים Crow Creek באלסקה.

"הוא הגרסה של אלסקה ללאסי", אמרה השוטר אריק אולסן ממשטרת אלסקה.

לפי אולסן, מסוק הועלה לאוויר לאחר שהתקבל אות מצוקה קרוב לנהר איגל. כשאולסן הגיע, הוא ראה שק שינה לצד הנהר כשלידו כלב לבן.

בתוך שק השינה ישנה אמליה מילינג בת ה 21, שהשוטרים אמרו שהייתה רטובה, מבולבלת ומלאת פציעות. האישה הסובלת מליקוי שמיעה סיפרה לשוטרים את מה שקרה לה על ידי כתיבה במחברת.

אולסן אמר שמילינג סיפרה להם, אחרי שנפצעה מוקדם יותר באותו היום, שהיא נפלה כשניסתה לחצות את הנהר. זה היה הרגע בו 'נאנוק' נכנס לפעולה, ומשה אותה החוצה מתוך הנהר מלא הקרחונים.

"היא החליקה ונפלה, והכלב הציל את חייה והצליח למשוך אותה בחזרה ליבשה", אמר אולסן.

מילינג אמרה שהיא יצאה ביום שני אחר הצהריים למסע של שלושה ימים. הכל הלך חלק עד שהגיעה למעבר, שם היה יותר שלג ממה שהיא ציפתה.

"אני דרומית, אז לא חשבתי על שלג", אמרה מילינג.

היא הקימה מחנה וביום שלישי בבוקר ניסתה לרדת לעמק של הנחל. אך היא איבדה את מקלות ההליכה שלה, אז היא ניסתה לרדת בשלג בהחלקה מבוקרת, אך נתקלה באבן שהעיפה אותה באוויר.

"הרגשתי כאילו אני עפה", היא אמרה.

כשנחתה, אחרי שהחליקה כ 100 מטרים בשלג – היא הייתה חבולה ובמצב של הלם. זה היה הרגע שהגיע הכלב, פתאום צץ משום מקום.

"התגובה הראשונה שלי הייתה, איפה הבעלים?", היא אמרה. "אז ראיתי את הקולר עליו היה רשום שהכלב הוא מדריך טיולים באזור, והבנתי שהוא שם כדי לעזור לי".

מילינג אמרה שהיא הלכה אחרי נאנוק בחזרה לשביל הטיולים ובזכותו היא מצאה את הדרך חזרה. השניים הקימו מחנה בלילה ובבוקר הכלב עדיין היה שם.

השניים החלו ללכת אל עבר אתר מסודר שנמצא בצידו השני של הנהר, אבל מילינג אמרה שהיא התקשתה עם מזג האוויר הקר וניסתה למצוא מקום טוב יותר לחצות.

מסתבר שזו הייתה טעות, מכיוון שהנקודה בה בחרה לחצות הייתה עמוקה מדי. היא נפלה, ואחזה בתרמיל הלא חגור שלה בזמן שהיא צפה בנהר. מילינג אמרה שהיא התקשתה לחזור לחוף, כשנאנוק מזנק אחריה ותופס את התרמיל שלה ועוזר לה לצאת מהמים הקפואים.

בנקודה הזו, היא הייתה רטובה וקפואה, אז היא נכנסה לשק השינה שלה כדי להתחמם. אחרי כמה שעות, היא הבינה שהיא נמצאת במצב בו לא תוכל לחלץ את עצמה.

נאנוק ליקק את הפנים שלה בזמן שלחצה על לחצן המצוקה וחיכתה שהעזרה תגיע.

בהתחלה, השוטרים חשבו שנאנוק הוא הכלב שלה כשהם מצאו את השניים יחד ליד הנהר. אבל כשהסתכלו על התג שעל הקולר שלו, הם גילו שהכלב שייך לאדם בשם סקוט סוויפט, שגר בקצה כביש Crow Creek.

סוויפט אמר שנאנוק יוצא לעתים קרובות לטיולים לבדו ומצטרף למטיילים.

"זו הפעם השניה שאני שומע שהוא הציל מישהו מטביעה בנהר", אמר סוויפט.

סוויפט אמר ש'נוקי' כפי שהוא קורא לנאנוק – אותו אימץ לפני שש שנים – לא עבר שום אימוני חילוץ והצלה.

"הוא פשוט עושה זאת בעצמו", אמרה סוויפט.

באשר למילינג, היא סבלה מכמה חבלות, אך מעבר לזה הייתה בסדר. היא חושבת שבזכות נאנוק היא בחיים היום, ותמיד תהיה לה פינה חמה בלב עבורו.

"אני מאמינה שהכלב הזה הוא מלאך שומר", היא אמרה.

"אמרתי לו כמה פעמים שאני אוהבת אותו ושלעולם לא אשכח אותו".

תנו לייק ושתפו את הסיפור המדהים הזה אם גם אתם חושבים שנאנוק הוא גיבור אמיתי!

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן