.

אמא לקחה גורה בת 4 חודשים לקניות בסופרמרקט, התגובה שלה המיסה את כל האינטרנט

לא לעתים קרובות אתם הולכים לסופרמרקט ורואים כלב בעגלת קניות, אבל הגורה הזו, זירה, הצליחה להעלות חיוך גדול על הפנים של כל מי שראה אותה.

הבעלים שלה הייתה צריכה לתעד אותה בפעולה, ואנו כל כך שמחים שהיא עשתה זאת מכיוון שהבעות הפנים שלה במהלך מסע הקניות פשוט ממיסות את הלב. אלפים שיתפו את התמונות שלה וכל העולם צריך לראות את הכלבה השמחה הזו נהנית ממשהו כל כך יומיומי. הסתכלו על התמונות בעצמכם.

זירה, ממונטריי, קליפורניה, הייתה בת 4 חודשים כשהתמונות האלה צולמו. היא אוהבת לפגוש אנשים חדשים ולצאת להרפתקאות.

קונים 'השתגעו'

אחרי שמסע הקניות הסתיים הבעלים שלחה את התמונות לעמוד פייסבוק גדול עם התיאור:

"הכלבה שלי הלכה לטרגט – ותראו איזה שמחה היא! זירה היא כלבת קורגי מעורבת עם רועה אוסטרלי בת 4 חודשים, והיא מאוהבת עם כל מה שהיא יכולה ללעוס! היא כלבה חברותית מאוד ואוהבת לשחק עם החבר שלה, פופי, הפיטבול. נסיעות ברכב זה הדבר שהיא הכי אוהבת – היא אוהבת לפגוש חברים חדשים".

"החלטנו באופן ספונטני לנסוע לטרגט, ולקחנו את זירה. היא פשוט אהבה את זה! זירה קיבלה חטיפים וצעצוע חדש. כשהיינו שם אישה אחת ראתה אותה והשתגעה! היא לא הפסיקה להגיד איזו חמודה זירה".

"זירה פשוט החלה ללקק אותה, והאישה הזו אהבה את זה. היא אפילו הרימה את זירה ונתנה לה ללקק לה את הפנים! היא כל הזמן אמרה שזירה כל כך יפה. עוד יום בו זירה מפיצה אהבה ואושר לעולם…היא אוהבת לפגוש אנשים חדשים ולקבל תשומת לב!".

הפוסט של זירה הפך ויראלי אחרי שאנשים פשוט התאהבו בכלבה המתוקה הזו.

תוך כמה ימים עשרות אלפי אנשים החלו לעקוב אחרי זירה באינסטגרם.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Zira the Corgi (@zirathecorgi) on

כולנו התאהבנו בכלבה החמודה הזו. אל תשכחו לשתף עם כל אוהבי החיות שאתם מכירים! 

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן