.

בטן של כלבת צ'יוואווה בהריון לא הפסיקה לגדול – כשהגורים שלה יצאו, נחשף סוד לא צפוי

כשצוות מעמותת Unleashed Pet Rescue and Adoption הציל לאחרונה כמה כלבים מכמה אגרנים, הם מיד הבחינו שאחת מהם, כלבת צ'יוואווה קטנה הייתה בהריון ועמדה להמליט.

למרבה המזל, הם הצליחו להעביר את הכלבה הקטנה עם הבטן הענקית לבית אומנה לפני שהחלה בהמלטה. וכשהצ'יוואווה סוף סוף המליטה, כולם היו בשוק. מסתבר שההמלטה הייתה חסרת תקדים, בלשון המעטה!

כשג'סיקה בנט מהעמותה ראתה לראשונה את הצ'יוואווה ההריונית, הסיטואציה הייתה דחופה. הכלבה עמדה להמליט בכל רגע. ג'סיקה הייתה צריכה למצוא לה בית במהרה, ולמרבה המזל, אישה בשם ג'וזי בראון התנדבה למשימה.

ברגע שהכלבה, שזכתה לשם לול (LOL), התמקמה בביתה של ג'וזי, היא החלה להמליט – וזה היה ביום הגורים הבינלאומי!

אחד אחד, הגורים של לול יצאו. אבל משהו לגבי ההמלטה הזו הפתיע את ג'וזי.

בדיוק ברגע שהיא חשבה שהגור האחרון יצא, עוד אחד הגיע. צ'יוואוות לא ממליטות בדרך כלל יותר מ 5 גורים, אבל לול המליטה אז את הגור השישי, ואז את השביעי…

"האומנה אמרה לנו שיש שמונה גורים, והיינו בטוחים שהיא סיימה. אז הגיע התשיעי ואז העשירי", אמרה רבקה טיילור מהעמותה.

בוקר למחרת כשג'וזי ספרה את הגורים, היא גילתה דבר מדהים. היו שמונה זכרים ושלוש נקבות. במילים אחרות, גור אחד נוסף נולד במהלך הלילה!

למרות מספר הגורים האדיר שלול המליטה, כולם היו בריאים.

"מצבם מצוין", אמרה רבקה.

מכיוון שההמלטה של לול הייתה חסרת תקדים, רבקה בדקה באינטרנט וגילתה שההמלטה הגדולה ביותר אי פעם של כלבת צ'יוואווה הייתה 10 גורים. לול שברה את שיא גינס!

כל מי שהיה מעורב היה שמח שהיה מעורב בחילוץ המדהים ובהמלטה של לול והגורים שלה.

"אנחנו אופטימיים מאוד לגבי העתיד. כל אחד מהם יזכה לבית אוהב ונפלא", אמרה רבקה.

ל 11 הגורים קוראים לארס, אקבל, ביורק, אנגוס, אל, ווילו, מיטלוף, דויל, סיד וגינס (כמחווה לשיא). עקבו אחריהם בעמוד הפייסבוק שלהם והמשיכו לגלול כדי לצפות בהם בפעולה בסרטון למטה!

איזה מדהים! מעולם לא ראינו משהו כזה! שתפו את הסיפור עם החברים שלכם כדי שגם הם יזכו לפגוש את האמא המדהימה ואת הגורים שוברי השיאים שלה!

צפו במשפחה הנפלאה בפעולה כאן:

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן