.

גבר התגנב מאחורי ילדה קטנה – אז היא אמרה פקודה אחת והכלב שלה עשה את זה

כלבים הם מהחיות הכי אינטליגנטיות ואוהבות שיש.

קודם כל, הם החברים הטובים ביותר של האדם, הם תמיד נאמנים למשפחה שלהם והם בדרך כלל גם אוהבים להתכרבל. אבל הם גם יעילים מאוד כשדברים נהיים מפחידים. לדוגמא, ככלבי שמירה – ובמיוחד כשהם מגיבים לפקודות כמו שמגיב ארקו, הרועה הגרמני.

אנשים רבים חושבים שכלבי שמירה רק נובחים על פורצים פוטנציאליים. וזה נכון באופן כללי, כלבי שמירה לא חונכו להיות כלבי משפחה כמו כלבים אחרים. אבל כלב רועה גרמני בשם ארקו, שאומן במתקן אימונים לכלבי שמירה, חונך ואולף להיות הטוב ביותר בשני העולמות.

"כלבי ההגנה שאומנו במרכז מספקים את הטוב ביותר של שני העולמות: הגנה אישית וחיית מחמד אוהבת. מהמשפחה שלנו לשלכם, אנו מסורים לאימון כלבי ההגנה האמינים ביותר בזמן שאנו מספקים חבר מושלם למשפחה", אמר ראש צוות האימונים חאלד בהישי.

כלב מאולף ומאומן היטב

הסרטון למטה מראה עד כמה ארקו מאומן היהטב. כלבי שמירה רבים שוכחים מהבעלים שלהם כאשר הם תוקפים אורח לא רצוי. אבל ארקו אומן לשמור בזהירות על הבעלים שלה, במקרה הזה, ילדה בת 5 בשם ליילה, שקטנה בהרבה מהכלב.

ארקו מקשיב עם אוזניים מחודדות, וכשהילדה הקטנה נותנת פקודה, הוא מזנק ותופס את ידו של חאלד, שמשחק פורץ בסרטון.

זה בהחלט מרשים לראות את החיבור בין ארקו לילדה בת ה 5. ולא פלא שהסרטון הזה של כלב השמירה המדהים נצפה יותר מ 5 מליון פעמים.

עם כלב כמו ארקו אתם יכולים להרגיש הרבה יותר בטוחים בביתכם. שתפו את הסרטון עם החברים שלכם אוהבי הכלבים!

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן