.

דולפין יצר מעגל חול ואז קפא במקום: שניות אחר כך המצלמה תיעדה תופעת ים נדירה ומרהיבה

דולפינים הם יצורים אינטליגנטיים ביותר. יש להם רמת מחשבה שבעבר חשבו שיש רק לבני אדם.

לפי הארגון לשימור דולפינים ולווייתנים:

"במקרה של בני אדם…במקום רק העברה של כישורים גנריים, כל אינדיבידואל מסוגל ללמד אחרים על סמך הניסיון שלו. בסוג של זה לימוד אינדיבידואלי, חשבנו שאנחנו היחידים".

"אנחנו לא. מחקרים ותצפיות בשנים האחרונות חשפו שלווייתנים ודולפינים לא רק שיש להם היכולת ללמוד כאינדיבידואלים, אלא האינדיבידואלים האלה יכולים להעביר את הידע שלהם לאחרים. זו אינטליגנציה נדירה בממלכת החיות".

דולפינים משתמשים באינטליגנציה שלהם עבור דברים רבים, כולל לתקשר עם אחרים, לשחק, לנדוד, להתרבות, ולהשיג מזון. אנחנו בדרך כלל חושבים על דולפינים כעל בעלי חיים חמודים וידידותיים, אך הם למעשה ציידים יעילים ביותר.

אנו רגילים לראות דולפינים בשבי, כשהם עושים תרגילים בשביל אוכל, או שהם בשמורות בהן מספקים להם את המזון. אבל דולפינים בטבע צריכים לצוד לעצמם.

בגלל שהם כל כך חכמים, הם לא מבזבזים אנרגיה ברדיפה אחרי האוכל שלהם. בנוסף, דולפינים הם בעלי חיים חברתיים, אז הם עובדים יחד כדי לתפוס את המזון שלהם. אז הם יכולים ליהנות מארוחה משפחתית מזינה וטעימה.

להקת דולפינים תועדה במצלמה תופסת דגים בעזרת שיטה ייחודית שאולי הדורות הקודמים לימדו אותם.

הדולפינים משתמשים בזנב שלהם כדי להעלות בוץ מקרקעית הים כלפי מעלה. בהתחלה קשה לראות מדוע. אז אנחנו רואים שהדולפינים משתמשים בבוץ בתור 'רשת', כשהם לוכדים את כל הדגים בפנים. הדרך היחידה של הדגים לצאת החוצה היא לקפוץ. כשהם מחכים מחוץ ל'רשת' הבוץ, הדולפינים תופסים את הדגים שמתעופפים באוויר וזוללים אותם.

צפו למטה בסרטון המדהים:

לראות את הדולפינים האלה עובדים יחד ומשתמשים באינטליגנציה שלהם כדי לתפוס מזון זה דבר מדהים. 

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן