.

האישה הזו כתבה מכתב פתוח ל 'Bitch' שנטשה את הגורה שלה. כולם צריכים לקרוא את זה!

למרות שכלב הוא חברו הטוב ביותר של האדם, יש עדיין אנשים שלא מעריכים את החברות הזו כמו שצריך.

הרגע העצוב הזה שהתרחש לנגד עיניה של טניה סוליט הוא דוגמא לאכזריות של חלק מבעלי הכלבים.

tn1

כשהייתה עדה לנטישת כלבה בידי הבעלים שלה, ליבה של טניה, פעילה למען כלבים, נשבר לרסיסים. היא כתבה בפייסבוק מכתב פתוח לאישה, על מנת שלא תתחמק מעונש.



"לביץ' (bitch) חסרת הלב שבדיוק נטשה את הגורה המקסימה, בבקשה תדעי שהיא נמצאת עכשיו בידיים טובות. ישבתי בפארק עם הילדים שלי, וראיתי אותך מחנה את הרכב ויוצאת ממנו יחד עם הגורה. אפילו שמת עליה רצועה. ואז שחרתת אותה מהרצועה ונתת לה לרדוף אחרי אווזים. חשבתי שזה ממש חמוד והייתי שמחה בשבילך. אבל אז הסתכלתי, והזדעזעתי איך רצת בחזרה לרכב ונסעת במהרה מהמקום. היא רדפה אחרייך במורד הרחוב, ולמרבה המזל לא נפגעה על ידי המכוניות הנוסעות. ישבתי שם עם 2 התינוקות שלי והצ'יוואווה שלי, לילי, וקראתי לגורה הנטושה והבאתי אותה למקום בטוח. כבר הלכתי לכלביית מחוז גילפורד וסרקתי את השבב שלה. הם מכירים אותי שם, מכיוון שאני כל הזמן מחפש אחר הכלב שלי שנגנב. לא נתתי שם חדש לגורה, אבל הוא יהיה שם מקסים, והיא לא תהיה רעבה ולא יהיה לה קר הלילה. היא תהיה בטוחה איתי. היא לעולם לא תינטש כמו אשפה שוב".

gr1

הפוסט של טניה שותף מאות אלפי פעמים. היא קראה לגורה רמי (remy) וכינוי החיבה שלה הוא 'גורת האוצר'. לרמי יש כל מה היא צריכה, כפי שאפשר לראות בעמוד הפייסבוק שלה. אנחנו מקווים שהאישה שנטשה את הכלבה ראתה את הפוסט שלה, ושהיא לעולם לא תאמץ כלב נוסף שוב.

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן