.

הגור לא הפסיק לזוז אז היא הכניסה אותו לשקית זיפלוק – מיליוני אנשים זועמים עליה!

לעולם לא נפסיק להיות מופתעים מרמת האכזריות של אנשים. למרבה המזל, הסיפור הזה הסתיים בטוב, אבל הוא יכל בקלות להסתיים באסון נוראי.

אמא ובנה בן ה 21 מאלבקרקי, ניו מקסיקו, רצו להראות לחברים שלהם בפייסבוק כמה קטן הגור שלהם. אנשים נורמלים היו מניחים את הגור ליד נעל או בננה, לשם השוואה. אבל לאמא הזו הייתה דרך אכזרית ביותר להראות עד כמה הכלב שלה קטן.

היא הכניסה אותו לשקית זיפלוק!

הבן שלה צילם את התמונה של אמא שלו כשהיא מחזיקה בשמחה את השקית עם גור בן 8 שבועות בתוכה. האמא פרסמה את התמונה בעמוד הפייסבוק של בנה – ולא לקח זמן רב עד שהחברים שלו הגיבו. הם דיווחו על המקרה למשטרה.

zp1

האמא והבן נעצרו ויועמדו לדין באשמת התעללות לבעלי חיים.

בשימוע האמא אמרה שהיה קשה לגרום לגור לשכב בלי לזוז כדי שהם יוכלו לצלם את התמונה. אז היא חשבה שזה יהיה רעיון טוב להכניס אותו לשקית זיפלוק. בתמונה אפשר לראות בבירור שהגור נמצא בסכנה מכיוון שהוא לא יכל לנשום דרך הניילון.

למרבה המזל, הגור שרד ולא נגרם לו נזק ומאוחר יותר הוא אומץ על ידי קרובי משפחה.

zp2

אז מה עלה בגורלם של האמא והבן? ובכן, הם למדו שאסור לעולם לענות כלבים. מאז המקרה, שקרה לפני מספר שנים, הם הופיעו במגזינים ועיתונים רבים. האמא היא אחת המתעללות הידועות לשמצה בעולם, והתמונה שלה ושל הגור בשקית הזיפלוק גרמה לזעם בקרב מיליוני אנשים בעולם.

לאחרונה, הסיפור שוב עלה לכותרות. צפו בדיווח החדשות על האמא והבן ועל מעשה ההתעללות שלהם:

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן