.

הוכרח לגדול ולחיות בכלוב קטן, כלב הפיטבול נהיה גמד. צפו בסוף השמח שלו!

כלב פיטבול צעיר בשם לנדיס קיבל את הכינוי 'גרגויל' בגלל המראה המעוות שלו נלקח לכלבייה של עמותת Second Chance Rescue NYC Dogs אחרי שהם קיבלו שיחת טלפון מטרידה מבית מחסה.

gar



רוב עובדי הכלבייה חשבו שהם 'ראו כבר הכל', המצב של לנדיס הפיטבול היה פשוט מזוויע. בעמוד הפייסבוק שלהם התגובה של העמותה הייתה של חוסר אמונה טהור.

"עם כל סיפורי הזוועה שראינו ושיתפנו השנה, למילים כמו 'שובר לב' כבר אין משמעות. זה ממש עצוב, כי אנחנו לא אמורים להשתמש בהן כל כך הרבה. יחד עם זאת, הכלבלב המתוק הזה הוא בן שנה-שנתיים, וכפי שאתם רואים, הוא גמד. הוא כחוש, הרגליים שלו למעשה מכופלות לחצי ועמוד השדרה שלו מכופף. כשמסתכלים עליו אפשר להבין שהוא נאלץ לגדול ולחיות בתוך כלוב קטן. ובכן, נחשו מה? אתם צודקים!! מאיפה המפלצות האלה שמגיעות??".

העמותה לקחה אותו מיד לקבל טיפול רפואי. בעמוד הפייסבוק שלהם הם עדכנו את כולם שהאורטופד המומחה לא המליץ על ניתוח מכיוון שהרגליים של לנדיס הראו שיפור ושהוא לא הראה סימנים של כאב. הניתוח יהיה כואב מאוד, הם הסבירו, ויתכן ובעקבות הניתוח הוא יצטרך לעבור ניתוחים נוספים בעתיד.

gar2

במקום, הם חיפשו ללנדיס בית. מקום בו אין משטחים קשים שהוא יצטרך ללכת עליהם, ומקום בו הוא יוכל לקבל טיפול הידרותרפי.

והוא קיבל בדיוק את זה.

הבית החדש של לנדיס הוא במסצ'וסטס, קרוב לקייפ קוד. "הוא גר כמה דקות מהחוף (חול יהיה מושלם לרגליים שלו), יש לו חצר אחורית ענקית והוא יתחיל טיפול הידרותרפיה 5 דקות בלבד מהבית שלו! יהיו לו שני אחים חדשים שגם הם חולצו, ואמא שנמצאת כל היום בבית ותטפל בו ותעניק לו כל מה שהוא צריך", כתבו אנשי העמותה בפייסבוק.

gar3



הנה לנדיס בביתו החדש

ar4

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן