.

הטריק הפשוט הזה יכול למנוע מכפות הרגליים של הכלב שלכם להישרף מהמדרכה בימי הקיץ החמים

עכשיו שהקיץ כבר כאן, הליכה עם הכלב ברחוב דורשת כמה אמצעי זהירות כדי לשמור עליהם בטוחים ובריאים. כל בעלים של כלב יודע שאסור להשאיר את הכלב בתוך הרכב בימים חמים, אבל לא רבים מודעים לנזק והסכנה שאספלט חם, או מדרכה ואפילו חול יכולים לגרום לכפות הרגליים של הכלב.

הטמפרטורה של האוויר לא צריכה להיות חמה במיוחד כדי לשרוף את העור של הכלב. הטמפרטורה צריכה להיות כ 25 מעלות בלבד על מנת שהאספלט יגיע לטמפרטורה של 50 מעלות, וההרס לעור יכול להתרחש תוך 60 שניות בלבד.

מדרכות חמות יכולות לגרום לשלפוחיות, פצעים וכוויות לרגליים של הכלב שלכם, וזה עלול להוביל לבעיות בריאות וזיהומים.

jk1

וכאן נכנס לתמונה חוק 5 השניות. הניחו את גב כף היד שלכם על המדרכה. אם אתם לא מסוגלים להשאיר אותה במשך 5 שניות, אז המדרכה חמה מדי בשביל שהכלב שלכם יוכל ללכת עליה. נסו לטייל עם הכלב במקום אחר, קריר יותר, כמו דשא.

yt1

יש דרכים נוספות להגן על כפות הרגליים של הכלב שלכם, כמו למשל מגפיים קטנות, או שעווה מיוחדת. אך אנו ממליצים פשוט להימנע מהליכות של משטחים לוהטים.

אם אתם רואים את הכלב שלכם צולע או מסרב ללכת, או מלקק או לועס את כפות הרגליים שלו, אז סביר להניח שהוא סובל מכאבים. בנוסף, אם אתם מסתכלים על כפות הרגליים של הכלב ורואים שהם כהים יותר מבדרך כלל, או שיש שלפוחיות או אדמומיות, או שחלק מכרית כף הרגל חסרה, אז הוא סובל מכוויות ויש לקחת אותו לוטרינר.

תזכרו לשמור על הכלב שלכם בימים החמים של הקיץ, והשתמשו בחוק 5 השניות בכל פעם שאתם יוצאים איתם לטיול.

שתפו את המידע החשוב הזה עם החברים והמשפחה שלכם כדי שגם הם ידעו איך לשמור על בריאות הכלב שלהם.

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן