.

היא חשבה שהכלב שלה עצוב בגלל שהוא גוסס. אבל הסיבה האמיתית תשאיר אתכם בהלם!

"אנחנו מעניקים לכלבים זמן שאנחנו יכולים לוותר עליו, אנחנו מעניקים להם מקום עליו אנחנו יכולים לוותר, ואהבה עליה אנחנו יכולים לוותר. ובתמורה, הכלבים נותנים לנו הכל. זאת העסקה הטובה ביותר שהאדם אי פעם עשה" – M. Acklam.

בשנת 2009 מורין בארנס חשבה שכלב הבורדר קולי המעורב שלה גוסס. הכלב השמח נהיה שקט ומלנכולי. מבינה שהכלב שלה מזדקן, היא הייתה בטוחה שבקרוב יהיה הזמן להיפרד ממקס. אבל היא לא יכלה לטעות יותר.

mor1



בארנס שמה לב שמקס מרחרח את נשימתה, ונשען על השד הימני שלה, ונמנע מכרבולים. משהו הרגיש מוזר ומתוך תחושה היא הלכה לבדיקת סרטן השד. היא גילתה גוש קטן בשד שלה שמאוחר יותר אושר כגוש סרטני. התגובה הראשונה של מורין הייתה "אני יודעת, הכלב שלי אמר לי".

מסתבר שהמקרה של מורין הוא לא ייחודי. מומחים מאמינים שכלבים יכולים להריח סרטן מכיוון שחוש הריח של כלבים הוא פי 100 חזק יותר משל בני אדם. מחקר משנת 2004 הראה שכלבים יכולים לאתר את סרטן שלפוחית השתן בדגימות שתן; תאים סרטניים מפיקים כימיקלים שמייצרים ריח שכלבים יכולים להריח, ובני אדם לא.

mor2

באשר למורין, הגוש הוסר בהצלחה מספר שבועות אחרי האבחון והיא בתהליך החלמה. היא אמרה שמקס צדק כל הזמן והיא חייבת לו את חייה. היא ומקס חיים עם בעלה של מורין, רוג'ר, והכלבה הנוספת שלהם – גרייס, בראגבי, וורוויקשייר, אנגליה.

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן