.

הכלבה הזו ברחה כמעט מדי יום. כשאמא שלה גילתה לאן היא הולכת, היא לא יכלה שלא לבכות

כשדיקסי מורגן ראתה לראשונה את התינוק דני, היא ידעה שהוא יהיה הבן שלה. למרות שהרופאים הזהירו אותה שהוא נולד עם עיכוב התפתחותי, היא החליטה שהיא תאמץ אותו ברגע שהיא ראתה אותו מחייך אליה בפעם הראשונה. היא ובעלה, אדוארד, לקחו את דני לביתם והעניקו לו בית אוהב עם הרבה סבלנות מכיוון שהוא התקשר עם גמילה מחיתול, כישורים מוטוריים בסיסיים ודיבור. הם סיפקו לילדים שלהם את כל מה שהם רצו…מלבד כלב.

אבל לגורל יש תכניות משלו. השכנה של משפחת מורגן, דני (Dennie), עוזרת לאמן כלבי חילוץ והצלה. יום אחד, היא החלה לאמן כלבה בשם סאקי, שהייתה אמורה להישלח למשימה במקום אחר במדינה ברגע שהיא תסיים את האימונים שלה. אבל לסאקי היו תכניות אחרות. היא מצאה חור בגדר, וכאילו שהגורל הנחה אותה, ברחה החוצה, חצתה את הרחוב והלכה לבקר את משפחת מורגן. היא מיד התאהבה בדני, וההרגשה הייתה הדדית.

הנוכחות של סאקי עוררה משהו בדני, והמשפט הראשון שלו היה, "אני אבא של סאקי". לפתע, דני החל לדבר משפטים שלמים, נגמל מחיתולים, והצליח לזרוק כדור.

למרבה הצער, האימונים של סאקי עמדו להסתיים. היא הוקצתה ללכת לעבוד עם ארגון החילוץ שעזר לאמן אותה. למרות שדיקסי התחננה בפני השכנה דני (Dennie) שתשאיר להם את סאקי, הארגון שדני עובדת עבורו סירב. השכנה דני אמרה למשפחת מורגן שלא יפסיקו לנסות, ובסופו של דבר זה הוביל לכך שנציגים של הארגון באו לראות איך הנוכחות של סאקי שינתה את בנם, דני.

צפו בסרטון למטה ותראו מה קרה אחר כך.

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן