.

הכלבה הזו הלכה לאיבוד לפני שנתיים ושכחה את הבעלים שלה – עכשיו תראו אותה כאשר היא מזהה את הריח

פאקיטה נפרדה מהבעלים שלה במשך שנתיים ארוכות. כולם חשבו שהיא ננטשה – אך הבעלים שלה מעולם לא הפסיק לחפש אחריה.

פאקיטה נמצאה לבדה ברחובות ארגנטינה. ארגון Arca Animal חשב שהיא הומלסית ולקח אותה תחת חסותו. צוות הכלבייה הבחין שפאקיטה נראית עצובה ומרוחקת, כאילו היא מתגעגעת למישהו בחייה.

הארגון ניסה למצוא לה בית חדש, אך זה היה קשה. היא הייתה מבוגרת יותר מרוב הכלבים בכלבייה ואנשים שחיפשו גורים חלפו על פניה שוב ושוב.

פאקיטה גרה בכלבייה במשך שנתיים בזמן שחיכתה לבעלים חדש. אבל מה שצוות הכלבייה לא ידע זה שלפאקיטה כבר היה בית – ומשפחה שהתגעגעה אליה מאוד.

הצוות החליט לפרסם תמונה של פאקיטה ברשתות החברתיות כדי לגרום למאמצים פוטנציאלים להכיר אותה. הם התקשו לצלם תמונה טובה שלה מכיוון שהיא כל פעם סובבה את הראש כאשר הם הרימו את המצלמה. אך למרבה המזל, הם התעקשו, לא ויתרו, ובסופו של דבר הצליחו לצלם תמונה יפה של הפנים של פאקיטה ולפרסם אותה ברשתות החברתיות.

זמן קצר אחר כך, אישה הגיבה ואמרה שפאקיטה נראית כמו הכלבה של הבן שלה, שנעלמה לפני כשנתיים. אריאל נביירה איבד את פאקיטה כאשר ברחה מביתו. היא חיפש אחריה, אבל אחרי זמן מה, הוא חשב שהיא כנראה מתה. כאשר הוא ראה את התמונה, הוא לא האמין למראה עיניו. האם זו יכולה להיות הכלבה שלו?

יום למחרת אריאל נסע לכלבייה כדי לפגוש את פאקיטה. אך האם היא תזהה אותו? אחרי הכל, הם לא ראו אחד את השנייה שנתיים.

כאשר הם לקחו את פאקיטה לפגוש את אריאל, היא הייתה מרוחקת וקצת ביישנית. היא התחבאה מאחורי אחד המתנדבים ונראה שהיא מפחדת מאריאל. האם זו באמת הכלבה שלו?

היא לא הגיבה לקול או למראה שלו. ואז לפתע, היא ניגשה אליו והריחה אותו. זה היה ריח שהיא לא שכחה במשך השנתיים האלה – והכלבה המרוחקת לפתע הפכה לכלבה נרגשת ביותר.

האיחוד צולם, והסרטון הפך ויראלי בכל העולם. אי אפשר שלא להתרגש מזה. צפו בעצמכם:

 

??? ???? Hoy, 6 de agosto de 2016; el corazón del ARCA ANIMAL late ruidosamente por la alegría y emoción!!! ?
PAKITA y su historia:
Fue traída a Arca Animal hace dos años!!! por una vecina que argumentaba que vivía en la calle y era apedreada porque tiraba a la gente de sus bicicletas…
Por qué la vecina hizo lo que hizo??? No lo sabemos, pero su juicio erróneo privó a PAKITA del amor de su familia, demasiado tiempo !!! ?
Nosotras la recibimos con todo el amor y hasta madrina de lujo tuvo (María Cecilia Alonso) !!!!!!?
Sin embargo, la verdad se aleja muuuuucho de esa versión: tenía una familia y era feliz!!!!??
Y… hace unos pocos días, su abuela creyó reconocerla en una fotografía reciente del Arca; y así fue como inmediatamente su mamá nos contactó!!! Podría ser posible??? ?
He aquí el encuentro y la verdad felizmente revelada!!!!!!
Querida PAKITA: tus mamás transitorias (Susana y Silvia) te amamos y ahora sí somos felices por vos!!!! ???????

Posted by Silvia Ferreyra on Saturday, August 6, 2016

עכשיו פאקיטה נמצאת איפה שהיא אמורה להיות, בבית יחד עם הבעלים שלה.

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן