.

הכלבה המורעבת הזו ויתרה על החיים. אבל חולצה בדקה ה 90 על ידי האנשים הנכונים

אחרי שקיבלו קריאה מתושב מקומי מודאג, המחלצים המדהימים של עמותת Animal Aid Unlimited הגיעו למקום כדי לחלץ כלבה משוטטת ששכבה ללא תזוזה במשך יומיים בלי מזון או מים.

כשהם הגיעו למקום, המחלצים מצאו את הכלבה שהייתה בסכנת חיים ממשית. מורעבת ורזה, היא הראתה סימני מצוקה, מכורבלת בתוך עצמה ולא זזה כלל.

אחד המחלצים התקרב לדורי (כך הם קראו לה), והבטיח לה שהכל יהיה בסדר בעזרת ליטופים נעימים. כשהרים את השפה התחתונה שלה, הוא הבחין שיש בעיה חמורה מאוד עם הפה שלה. בין שאר הדברים, היא איבדה שיניים רבות.

ברגע הזה הם הבינו שהם חייבים לטפל בה באופן בהול. המחלץ הרים אותה בעדינות ולקח אותה לבית המחסה של העמותה להמשך הטיפול והשיקום.

לאט ובעדינות הוא הניח אותה על שולחן הטיפולים, אבל היא הייתה כל כך חלשה, היא לא יכלה לעמוד בלי עזרה.

הם גילו שבנוסף לכך שאיבדה חלק משיניה, היא סבלה מלסת שבורה. ברגע שהאבחנה הסופית התקבלה, הם החלו לטפל בה.

הוטרינרים הניחו חוט מתחת ללסת התחתונה שלה כדי שהשבר יתאחה.





לא עבר זמן רב ודורי יכלה לאכול שוב. המחלצים לא ידעו כמה זמן עבר מאז הארוחה האחרונה שלה, אבל לפי המצב שלה, והדרך בה היא טרפה את האוכל, היה ברור שעבר הרבה מאוד זמן.

מספר שבועות אחרי שחולצה, דורי נראתה כמו כלב אחרת לגמרי! היא חזרה למשקל הנורמלי שלה, הלסת שלה התאחתה לחלוטין והיא לא הפסיקה לחייך! בסרטון למטה, אתם יכולים לראות עד כמה היא מאושרת יחד עם הכלבים האחרים.

עמותת Animal Aid Unlimited עובדת קשה כדי להציל כלבים במצוקה. בהודו ישנם יותר מ 30 מיליון כלבים משוטטים, ועמותות כמו אלה עושות עבודת קודש כדי להציל, לשקם ולמצוא בתים קבועים לכמה שיותר מהם.

צפו בחילוץ ובשיקום המופלא של דורי:

[mashvideo]

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן