.

הכלבה של האישה הזו מתה בגלל מיטת הכלבים שקנתה. עכשיו היא מזהירה את כל בעלי הכלבים מפני הסכנה הזו

הסיוט של כל בעלים של כלב הפך למציאות עבור טריש קניון כאשר חזרה לביתה יום אחד.

בתוך רצועות של בד לבן, הכלבה בת השנה של טריש הסתבכה ונהרגה בידי מיטת הכלבים שלה. לידה שכבה אמא שלה, פיפ, הכלבה הצעירה מתה אחרי שנכנסה מרצועות הבד הארוכות שהרכיבו את הפנים המיטה.

"יכולתי לשמוע קולות חנק נוראיים כשחזרתי הביתה. נכנסתי לפניקה, ופיפ הייתה במצוקה. היא הייתה במצב לא טוב. בוני הייתה התינוקת שלה והיא ניסתה להציל אותה", הסבירה טריש.

מיטת הכלבים שטריש קנתה עבור בוני ופיפ הייתה עשויה מחומר מילוי שמורכב מרצועות בד ארוכות. בוני הצליחה לקרוע את המיטה שלה ואיכשהו הסתבכה בצורה כל כך קשה שהרצועות היו מסובבות 12 פעמים סביב הצוואר שלה.

bb1

אחרי ששמעה מה קרה לבוני, בתה של טריש, ג'ודי קוק, פרסמה פוסט בפייסבוק בו היא מזהירה בעלי כלבים אחרים שאולי מחזיקים אצלם בבית מיטות דומות.

bb2

פוסט הפייסבוק של ג'ודי, משותף למטה, מפרט את התקרית המזעזעת בתקווה שהוא יעזור למנוע זאת מלקרות אצל אחרים.

"אני מרגישה שבורת לב לכתוב את זה אבל אני מרגישה שאני צריכה לעורר מודעות אצל כל בעלי הכלבים באשר הם. אמא שלי ואני קניתי מיטות כלבים תואמות. כפי שאתם יכולים לראות הן לא עשויות ממילוי רגיל. הן ממולאות גם ברצועות בד ארוכות".

bb3

"אמא שלי חזרה הביתה אחרי שיצאה ל 25 דקות בלבד ומצאה את אחת הכלבות שלה ואת אמה שלה (של הכלבה) כשהן מסובכות בתוך הרצועות. למרבה הצער רצועות הבד הללו חנקו והרגו את הכלבה הצעירה בזמן שאמא הייתה לכודה ולא יכלה לעשות דבר כדי להציל את הגורה שלה. ישנם עיצובים רבים ושונים, אז בבקשה, אם יש לכם מיטת כלבים, הסתכלו מה יש בתוכה ובבקשה שתפו את הפוסט הזה. הוא יכול להציל את חיי הכלב שלכם".

bb4



"עבור כל אלה ששואלים, המיטה נקנתה בחנות חיות מקומית ואני לא מאשימה אותם מכיוון שהם רק מוכרים את המוצר ולא מייצרים אותו, אך ראיתי אותם למכירה במקומות רבים.

אני עושה כל שביכולתי כדי להשיג צדק עבור בוני היפיפיה ובתקווה לעשות שינוי עבור כלבים אחרים ולמנוע את מכירת המוצר הזה. תודה עבור התגובות וההודעות היפות שלכם. אני מעריכה את זה מאוד. נוחי על משכבך בשלום בוני".

bb5

טריש האמינה שהמיטה היא אלטרנטיבה נוחה יותר מאשר מיטות הפלסטיק שהוצעו למכירה, אך למרבה הצער, מבנה המיטות גרם לה לאבד את אחת הכלבות שלה. למרות שטריש לעולם לא תוכל להחזיר את בוני לחיים, היא יכולה למצוא נחמה בעובדה שהטרגדיה האיומה הזו אולי תציל חיים של כלבים אחרים.

הפוסט שותף עשרות אלפי פעמים וזכה לאלפי תגובות בתקופה קצרה מהרגע שעלה לאוויר. בזכות הפוסט של ג'ודי, אחרים בכל העולם מודעים לסכנות של מיטות הכלבים הללו.

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן