.

הכלב מילקי חזר הביתה תמורת 7,000 שקל: "כמו חוטפים שדורשים כופר" (וידאו)

בשבת לפנות בוקר נעלם מילקי במהלך מסיבה בחוף חברת החשמל ובעליו לא ויתרו, שכרו חוקר פרטי, שהגיע עד אזור ירושלים שם אותר הכלב. מי שהחזיק אותו הסכים למוסרו תמורת הסכום המדובר לאחר משא ומתן. האם מדובר בתופעה של חטיפת כלבים תמורת כופר?

אנה וגרגורי פאיסין בני זוג צעירים מאשדוד איבדו את כלב הבורדר קולי האהוב שלהם, מילקי, בשבת לפנות בוקר.

זה קרה במהלך מסיבת רווקות של חברתה של אנה בחוף חברת החשמל בקצה הצפוני של אשדוד. השעה הייתה כ 4 לפנות בוקר. לפתע הם הבחינו שמילקי נעלם ולא מצאו אותו באף מקום. כל הניסיונות למצוא אותו עלו בתוהו. כאילו בלעה אותו האדמה.

אנה ומילקי לאחר שנמצא וחזר הביתה

אנה החליטה לפרסם מודעה בפייסבוק שכל המוצא הישר יקבל 10,000 שקלים תמורת הכלב היקר כל כך לליבם. אדם שאינה מכירה יצר קשר וסיפר לה לדבריה שהכלב אצלו והוא מוכן להביא אותו תמורת הכסף.

אנה וגרגורי שכרו חוקר פרטי שהצליח להתחקות אחר מי שהכלב היה אצלו. "הוא הגיע עד לאזור ירושלים ושם היה מילקי אצל כמה חבר'ה ערבים. למעשה ידיד שלי בשם אלי שמכיר מישהו שמכיר את מי שהכלב היה אצלו הוא זה שהצליח להציל את המצב ובזכותו מצאנו את מילקי. בסופו של דבר הצלחנו להוריד אותם ל-7,000 שקל וקיבלנו את מילקי חזרה, לפני כמה שעות הוא הוחזר אלינו לאשדוד. כל כך שמחנו. אולי זו תופעה, אני לא יודעת, אבל זה היה כמו שגנבים או שחוטפים דורשים כופר. לחוקר שילמנו 2,500 שקל, אבל העיקר שמילקי אצלנו. בכיתי בלי סוף בימים האחרונים".

צפו ברגע המרגש היום (ב') בצהריים: מילקי חוזר לאנה וגרגורי –

כך נראתה אחת המודעות שפרסם הזוג בפייסבוק לאחר היעלמותו של הכלב מילקי:

פורסם במקור באתר כאן דרום אשדוד

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן