.

הכלב שלה מת אחרי טיול בערב. עכשיו היא רוצה להזהיר בעלי כלבים אחרים מפני הסכנה הזו

קורטני רוג'רס בת ה 18 הייתה בחוץ בטיול עם הכלב שלה, הנרי, כשלפתע קרה דבר מחריד.  אחרי 10 דקות בלבד, הנרי לא הצליח לנשום כמו שצריך. ואחרי מספר שעות הוא נפטר.

"אני חושב שהרבה אנשים לא יודעים שכלבים יכולים לקבל מכת חום כל כך קלות", אמרה קורטני ל The Mirror.

עכשיו קורטני מזהירה בעלי כלבים אחרים לגבי הסכנה של מכת חום אצל כלבים.

בכל שנה, אנחנו שומעים על כלבים שהושארו בתוך מכוניות לוהטות, ורוב האנשים יודעים עד כמה זה מסוכן. אבל כאשר הטמפרטורות נהיות חמות ממש, אפילו הליכה בשמש עלולה להיות קטלנית עבור הכלב.

ביום שלישי האחרון, זה היה היום הכי חם של השנה במקומות רבים בבריטניה. במורטן, איפה שקורטני גרה, הטמפרטורה הייתה 30 מעלות, אז קורטני ואמה חיכו עד לערב כדי לטייל עם שני הכלבים שלהם. והן אפילו לקחו מים כדי שיהיה לכלבים מה לשתות בטיול.

אבל אפילו שהטמפרטורה ירדה מעט, הבולדוג הצרפתי בן ה 11, הנרי, עדיין חטף מכת חום. הוא השתנק והתקשה לנשום בזמן שקורטני השכיבה אותו בצל.

קורטני ואמה לא העזו לעשות צעד נוסף והתקשרו לחברה שתבוא לאסוף אותן. למרות שהן עשו להנרי מקלחת קרה ועטפו אותו במגבות קרות, הכלב לא הרגיש טוב יותר, אז הן לקחו אותו לוטרינר.



hn2

הנרי התאשפז בבית החולים הוטרינרי, אך למרבה הצער מצבו לא השתפר. ב 5 בבוקר שלמחרת, עוזרת הוטרינר התקשרה כדי לבשר לקורטני שהנרי לא ישרוד. היא אמרה שהדבר הטוב ביותר עבור הנרי זה להרדים אותו. המשפחה לקחה רגע לחשוב על ההחלטה הקשה, אבל כאשר התקשרו 20 דקות מאוחר יותר, הנרי כבר נפטר.

למרבה הצער, הנרי לא לבדו. בית החולים הוטרינרי אמר ש 3 כלבים נוספים חטפו מכת חום באותו יום שלישי לוהט.

עכשיו, קורטני רוצה להזהיר בעלי כלבים אחרים שלא להוציא את הכלב לטיול בחום הכבד. אחרי מותו של הנרי, קורטני כתבה פוסט ארוך בפייסבוק, שם היא תיארה מה קרה. הפוסט שותף כבר עשרות אלפי פעמים.

עצוב מאוד שהנרי נפטר, אבל בואו לא נאפשר למוות שלו להיות לחינם. בבקשה שתפו את הסיפור של הנרי עם אוהבי כלבים שאתם מכירים. אולי זה יציל כלב ממכת חום.

תנוח על משכבך בשלום, הנרי מתוק.

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן