.

הכלב הזה סחב איתו את השמיכה האהובה שלו לכל מקום – עד שהמשפחה שלו נטשה אותו בלעדיה

לברני היו חיים מאושרים עם המשפחה שלו ולא הייתה כל סיבה לפחד. הוא לקח איתו את השמיכה המיוחדת שלו לכל מקום. החיים היו טובים – עד שהמשפחה שלו נטשה אותו וברני איבד את הבית שלו, את השמיכה שלו, ואת כל מה שהכיר.

ברני, פיטבול בן 7, היה עם אותה המשפחה מאז שהיה גור, עד שהמשפחה החליטה שאין להם יותר זמן בשביל ברני. הסיבה שלהם? לא היו להם חיי חברה. "הבעלים הקודמים של ברני ציינו כאשר נטשו אותו בכלבייה במנהטן שברני סחב איתו את השמיכה המיוחדת שלו לכל מקום", אמרה ג'נה רייס, מתתנדבת בעמותת Second Chance Rescue. "הם לא השאירו את השמיכה איתו כשהם נטשו אותו".

bl1



ברני ננטש בכלבייה, ומיד הוכנס לרשימת הכלבים המועמדים להמתה. בנוסף לכל הדברים איתם הוא היה צריך להתמודד, בזמן שהיה בכלבייה, ברני פיתח דלקת ריאות.

ברני הוצא מהכלבייה על ידי אנשי העמותה ונלקח לטיפולי חירום רפואי. הוא התקשה לנשום ונאבק על חייו. עלויות הטיפול היו גבוהות, אבל בעזרת תרומות של אנשים ברני זכה לקבל את הטיפול שהיה צריך.

br2

המתנדבת ג'נה רייס הצליחה למצוא אומנה לברני אצל אחד החברים שלה, אבל היא עדיין לוקחת אותו לוטרינר ולטיולים יומיומיים. "הוא הכלב הכי מתוק בעולם", אמרה רייס. "אין דבר אחד רע שאפשר לומר על ברני".

ברני אוהב את האומנה שלו, שם יש לו חצר אחורית גדולה בה הוא יכול לשחק מתי שמתחשק לו. יש כלבים רבים בשכונה שהוא משחק איתם, והוא נפלא עם חתולים וילדים. הוא ישן עם הילד של המשפחה החדשה שלו בכל לילה, ואוהב לשחות, לשחק ולאכול גלידה עם המשפחה.

br3



בביתו הישן, ברני סחב איתו לכל מקום את השמיכה האהובה עליו. בביתו החדש ברני מצא שמיכה חדשה שתחליף את הישנה. "יש לו הרבה צעצועים שהוא יכול לשחק איתם עכשיו. אבל הוא עדיין אוהב לסחוב שמיכה לכל מקום", אמרה רייס.

ברני שרד נטישה, את רשימת ההמתה, את דלקת הריאות ושחין, ועכשיו יש לו גוש גדול על הצוואר שצריך להסיר. הוא עבר כל כך הרבה, אבל עכשיו כל מה שברני רוצה זה למצוא משפחה קבועה שתאהב אותו ללא תנאים – ומישהו שאולי יש לו כמה שמיכות זרוקות שהוא יוכל לאמץ לעצמו.

br4

אם אתם רוצים לתרום ולעזור לברני לעבור את הניתוח שהוא צריך, אתם יכולים להיכנס לדף ההתרמה שלו כאן, או לאמץ את ברני דרך הקישור הזה.

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן