.

הלברדור של השכן תקף ילדה בת ה 5 – אך אז כלב הפיטבול של המשפחה עשה את מה שאסור לו

לפיטבולים יצא שם של כלבים מסוכנים ותוקפנים – וזה נכון, רק אם אתם מחנכים אותם להיות כאלה, בדיוק כמו כל כלב אחר. הכל תלוי בחינוך של הבעלים.

אף כלב לא נולד רע או רשע.

אז אולי יהיו כאלה שיגידו שזה לא נכון, אבל אנחנו בטוחים שכולם יסכימו שהפיטבול הזה הוא גיבור.

רמאיה הרננדס בת ה 5 רכבה על אופניה יחד עם אחותה, כאשר לפתע ראתה את הכלב טנק, הלברדור של השכנים.

מכיוון שרמאיה אוהבת כלבים, היא לא חשבה פעמיים, ירדה מהאופניים וקראה לטנק. כל מה שהיא רצתה זה ללטף אותו. אך במקום היום שלה הסתיים עם דם ודמעות.

הכלב מיד תקף את הילדה ונשך אותה בפנים.

רמאיה, שכמובן נכנס לפניקה, החלה לצרוח לעזרה. והצרחות שלה לא גרמו רק לאמא שלה להגיב, אלא גם לכלב של המשפחה – טריגר הפיטבול. הוא היה בחצר הבית של המשפחה ולפתע הופיע כדי לעשות את מה שלימדו אותו לא לעשות מאז שהיה גור.

זה אומר לקפוץ מעל הגדר ולצאת מהחצר ולתקוף כלב אחר. טריגר כדי לחלץ ולהציל את הבעלים בת ה 5 שלו כאשר שמע אותו בוכה לעזרה, ותקף את טנק שנפצע קשה.

פקחים הגיעו ולקחו את טנק, אך בסופו של דבר נאלצו להרדים אותו. הילדה הקטנה הובהלה באמבולנס לבית החולים שם קיבלה טיפול לפצעים שלה.



המשפחה חסכה כסף כדי לנסוע לחופשה בדיסני וורלד – אך במקום נאלצו להוציא את הכסף על ניתוח פלסטי שבתם הייתה צריכה בשל הפציעות שנגרמו לה מתקיפת הכלב.

אך כאשר אנשים שמעו על הסיפור, הם הקימו קמפיין התרמה ברשת. המטרה הייתה לוודא שרמאיה תוכל לנסוע לדיסני וורלד – וזה קרה! 1000 דולר הותרמו כדי להגשים את החלום של הילדה.

התקיפה מן הסתם גרמה לילדה טראומה גדולה, אך יותר מהכל, היא הייתה אסירת תודה על מה שהגיבור שלה עשה בשבילה. או כפי שהם מכנים אותו עכשיו 'גיבור על'. בעת מצוקה, טריגר היה שם בשבילה.

השכן היה בעבודה באותו היום, ועדיין לא ברור איך הלברדור הצליח לצאת לרחוב ולהסתובב חופשי בשכונה. כשסיפרו לו מה קרה, השכן היה בהלם, ומיד טען שבטוח יש חלק חסר בסיפור.

הוא הרגיש שהכלב שלו חף מפשע, אבל שמח לשמוע שמצבה של הילדה השכנה בסדר, יחסית לנסיבות.

אם יש לכם כלב, אל תתנו לו להסתובב חופשי. גם אם הוא הכלב הכי עדין בעולם, אתם תמיד צריכים לשמור ולפקוח עליו עין.

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן