.

הם עינו אותו והכריחו אותו להילחם, אבל הכלב הזה שרד. הסיפור המרגש שלו השאיר אותי בדמעות

כלב דוגו ארגנטינו עם פנים יוצאות דופן שמהווה סיפור השראה מדהים נפטר. עוגי היה רק גור כאשר השתמשו בו בתור כלב פיתיון בקרבות כלבים. הוא נמצא פצוע בצורה קשה, ללא אוזן, עם צלקות עמוקות בצידי הפנים שלו.

הוא שכב פצוע בכלוב במשך חמישה ימים ללא אוכל ומים כאשר המשטרה מצאה אותו. ללארי לווין לא היה מושג מכל זה כאשר הוא ראה את עוגי לראשונה בבית החולים. לווין ובניו התאומים (אז בני 12), לקחו את החתול הזקן והחולה שלהם לבית החולים הוטרינרי על מנת שירדימו אותו. עוגי היה באותו בית החולים, משך ברצועה בזמן שצוות בית החולים עשה לו טיול. ברגע שהוא ראה את  הילדים של לארי, הוא הצליח לחמוק מהרצועה, הפיל את אחד הילדים של לארי והחל להמטיר עליו נשיקות וליקוקים.

המשפחה שאלה לגבי עוגי, וסיפרו להם על החוויה האיומה שעבר ושאין לו בית. זה היה הרגע שבו הם החליטו לאמץ אותו. הנשמה הנפלאה של עוגי השפיעה על המשפחה שלו והייתה לו השפעה חזקה על כל מי שפגש אותו. הוא אפילו נתן ללארי השראה לכתוב ספר – 'עוגי: הכלב שרק משפחה יכולה לאהוב'. הסיפור של עוגי לא עזר רק כדי לעורר מודעות לזוועות של קרבות כלבים, אלא גם נתן השראה לאחרים להתמודד עם אתגרים בעזרת אומץ ואהבה כמו שהוא עשה.





אחרי 13 שנים נפלאות יחד, המשפחה של עוגי הודיעה שהוא נפטר. "כיסינו את עוגי עם נשיקות, הוא נישק אותנו חזרה. הבוקר האכלתי את עוגי עם סטייק. מרחתי לו קרם לחות על האף השמן והגדול שלו, ושמתי לו טיפול עיניים כדי שהן לא יגרדו, כפי שעשיתי בכל יום, בזמן ששמתי עליו את המעיל הכתום והחמים עליו, המעיל שלינדה נתנה לו, ויצאנו לנסיעה. הוא היה בן 100 ועדיין רומם את רוחנו במהלך על החוויה, אבל הוא איננו עכשיו", לווין כתב. "הוא לא סבל. "

dg1

"עברנו כל כך הרבה ביחד, ואני לא יכול להגיד לכם עד כמה הוא היה חשוב לי. הוא נתן לי את החיים שיש לי. הוא נתן לי אושר בכל יום במשך 12 השנים האחרונות. תחשבו על זה. אני יודע שהעצב העמוק הוא בלתי נמנע, ואני לא יודע איך למלא את החלל, או אם בכלל אפשר למלא אותו, אבל לא הייתי רוצה את זה בדרך אחרת".

dg2



אני בטוח שנשמתו של עוגי תמשיך לחיות ותיתן השראה ותעזור לקורבנות וניצולים של התעללות בבעלי חיים. כפי שלווין אמר בסרטון, "הכלב הזה הוא הוכחה חיה שאתה יכול לעבור את הזוועות הכי נוראיות שאפשר לתאר ולצאת בצד השני ולמצוא אהבה".

dg3

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן