.

וטרינר עמד להרדים גורה נטושה ומשותקת – הסתכל עליה מקרוב וגילה את הבלתי ייאמן

זה פשוט עצוב כשלבעלים של כלב כבר אין אהבה לחיית המחמד שלו. בדרך כלל חוסר האהבה הזו מוביל לנטישה, ולא משנה הסיבה – אולי הכלב נובח, אולי הוא חולה, אולי הוא זקוק לקצת יותר אהבה ודאגה. לא משנה מה הסיבה, עצוב לראות כלב שנזרק מביתו.

זה בדיוק המקרה עבור הכלבה המסכנה, בו, שהבעלים שלה חשבה שהיא משותקת ולכן נטשה אותה אצל הוטרינר.

למרבה המזל, הוטרינר לא קיבל את ההסבר של הבעלים והחליט לחקור את העניין בעצמו. מהר מאוד הוא מצא משהו ששינה הכל.

בו בת החודש וחצי חשבה שיש לה בית אוהב. אך לא היה לה מושג שלבעלים שלה יש רעיונות אחרים. מהרגע שהגיעה לבית, בו התקשתה ללכת, ואחרי זמן קצר היא לא יכלה ללכת בכלל.

במקום לבדוק מה הבעיה – או לקחת אחריות ולטפל בכלבה, הבעלים שלה החליטו לקחת את הדרך הקלה החוצה. בו נלקחה לוטרינר, שם הבעלים הסבירו את המצב שלה ואמרו שהכלבה משותקת. הבעלים אמרו שהם לא רוצים שבו תסבול, וביקשו שירדימו אותה.

מתכוננים לנורא מכל

הוטרינר לקח את בו לבדיקה יסודית. ולפני שהם הבינו מה קורה, הבעלים כבר ברחו מהמרפאה בלי לומר מילה, ולמעשה נטשו שם את בו.

הוטרינר חיבר את בו לאינפוזיה, כשהוא בטוח שיצטרך להרדים את הגורה בעוד כמה דקות. אבל במקום להמשיך עם התהליך, הוא החליט לעשות בדיקה אחרונה כדי לקבוע את מקור הבעיה.

והבדיקה הזו חשפה משהו שישנה את הכל.

רמת סוכר נמוכה

כשהוטרינר בדק את בו מקרוב, הוא ראה משהו מוזר בצורה בה היא זזה. הוא מצא שהגורה סובלת מהיפוגליקמיה, מה שאומר שהייתה לה רמת סוכר נמוכה בדם. הסיבה שבו סבלה מתסמינים הדומים לשיתוק היא שהיא הייתה חלשה מדי בכדי לזוז.

בו קיבלה את מה שהייתה צריכה כדי לקבל אנרגיה, והועברה לאישה בשם פייפר ווד המנהלת את עמותת Hand in Paw. לא לקח זמן רב לפני שראתה את התוצאות הראשוניות של ה טיפול.

"אולי הם לא האכילו אותה מספיק, ולכן רמת הסוכר שלה בדם הייתה נמוכה כל כך", אמרה פייפר.

בסוף התרופה הייתה פשוטה: קצת נוזלים, ובו הייתה בדרכה להחלים.

בו הייתה מפוחדת מאוד בזמן שהייתה אצל הוטרינר, ופייפר אמרה שנראה שהיא מפחדת מאוד מאנשים. היא החליטה לשנות לה את השם לבלה ושמרה עליה בזמן שחיפשה לה בית חדש. מעל הכל, פייפר רצתה שבלה תרגיש איך זה כשאוהבים אותך.

לא לקח זמן רב והמטרה הושלמה, "כשלקחתי אותה לביתה החדשה, ראיתי אותה משחקת בפעם הראשונה. היא שיחקה עם 10 צעצועים שונים ורצה ממקום למקום, והיא הייתה כל כך מאושרת. זה היה מדהים לראות מכיוון שראיתי רק צד מפוחד שלה. היא בהחלט מרגישה טוב יותר, והיא כבר מרגישה בבית", אמרה פייפר.

למרבה המזל, הוטרינר הצליח להציל את בו/בלה, ועכשיו הכלבה סוף סוף תזכה לחיים המגיעים לה. אנו מקווים שבלה תהנה מביתה החדשה, ויכולה עכשיו להתרכז בלעשות את כל הדברים שגורים צריכים לעשות.

לכל הכלבים מגיע בית חם ואוהב. שתפו את הסיפור של בלה אם אתם מסכימים!

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן