.

זאת הסיבה שכלבים עושים סיבובים במקום לפני שהם נשכבים

אני אוהב כלבים, אבל הם עושים הרבה דברים מוזרים שאני לעולם לא אבין. זה אחד מאותם הדברים המוזרים בהתנהגות של כלבים שמעולם לא הצלחתי לפענח. עד עכשיו. 

האם תהיתם מדוע הכלב שלכם הולך במעגלים ועושה סיבובים לפני שהוא מתיישב? זה לא בגלל שהוא מטורף או משוגע (אולי הוא משוגע, אבל להליכה במעגלים אין שום קשר לעניין).

gd1



הסיבובים במקום-ואז ישיבה שרוב הכלבים עושים (לפעמים יותר מפעם אחת) הם בעלי חשיבות גדולה מאוד לכלבים שחיים בטבע ויכולים להיות קריטיים להישרדות שלהם. זה אולי נראה חסר חשיבות לכלבים ביתיים שעושים את זה, אבל ההרגל פשוט לא עזב אותם. 

כשכלבים חיו בטבע (אבות אבותי הכלבים), לא היו מיטות כלבים בסביבה, והסיבובים שהם עושים לפני שהם הולכים לישון היו משטחים את הדשא או את המשטח עליו הם הלכו לישון, וזה גם היה מבריח חרקים או נחשים שאולי היו במקום בו הם רצו להתמקם. 

gd2

יתכן וגם היה לזה אלמנט חברתי. כלבים ישנים בלהקות צמודות על מנת להגן אחד על השני וכדי להישאר חמים, והסיבובים שהם עושים היו מסמנים את טריטוריית השינה שלהם. אז כאשר הכלב שלכם מסתובב לפני שהוא הולך לישון, הוא או היא רק רוצים להגיד לכם – "כאן זאת המיטה שלי להיום".

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן