.

זוג חוואים מסר את כלב הבורדר קולי שלהם לחוואי אחר. אך מה שהכלב עשה הדהים את כל העולם!

אומרים שאין מקום כמו הבית, ואחרי ששמעתי את הסיפור הזה, אני חושב שזה נכון במיוחד עבור כלבים.

כלב רועים מסוג בורדר קולי בן 4 בשם פרו (pero) נלקח מביתו שבוויילס כדי לעבוד בחווה הרחוקה 380 ק"מ מביתו. אבל פרו לא הפסיק לחשוב על הבית, מכיוון שברגע שהייתה לו הזדמנות, הבורדר קולי המדהים עשה מסע מופלא שהדהים אנשים בכל העולם, ובמיוחד את הבעלים שלו.

פרו בן ה 4 הוא אחד מ 15 כלבי רועים שנמצאים בחווה של אלן ושאן ג'יימס. אבל הזוג נתן אותו לחוואי שנמצא 380 ק"מ צפונית מביתם.

שאן ג'יימס הסבירה: "יש לנו כלבים רבים, וחבר הכיר את החוואי שחיפש כלב שיוכל לרוץ ולרעות את הכבשים. חשבנו שפרו יהיה מושלם למשימה. מסרנו אותו לתקופת מבחן בתחילת חודש מרץ".

pr1



תקופת המבחן של פרו לא נמשכה זמן רב, יום אחד בזמן שהיה במרעה, הכלב ברח ולא נראה שוב. כמובן, הם ציפו שהוא יחזור לחווה, אבל אף אחד לא ציפה לדבר כזה.

12 ימים אחר כך, הכלב שהתגעגע לביתו, הופיע של מפתן דלתם של בני הזוג ג'יימס אחרי שעשה מסע של 380 ק"מ!

שאון ג'יימס הסבירה איך זה הרגיש לראות את פרו שוב: "ביום רביעי האחרון, בעלי אלן הלך לבדוק מה שלום החיות אחרי ארוחת הערב ושם היה פרו, יושב על מפתן הדלת. זה היה שוק, והכלב השתגע משמחה אחרי שראה את אלן".

הבעל אלן לא הבין איך הכלב מצא את דרכו הביתה: "כלב רועים יכול ללכת כל היום ולכסות שטח רב. אבל זו תעלומה איך הוא מצא את דרכו הביתה. אנחנו לא יודעים אם הוא אכל או אם מישהו נתן לו טרמפ. אבל זה היה מדהים כשהוא הופיע. היינו שמחים לפתור את התעלומה הזאת".

pr2

אבל תעלומה אחת שכן נפתרה היא המקום בו פרו יבלה את שארית ימי חייו. אחרי שראו איזו נאמנות יש לכלב, בני הזוג ג'יימס החליטו להשאיר אותו לתמיד.

pr3

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן