.

זו הסיבה שהכלב שלכם רוצה לעקוב אחריכם לשירותים – הסיבה הרבה יותר חשובה ממה שחשבתם

אחד היתרונות הגדולים בזה שיש לכם כלב הוא שאתם אף פעם לא לבד. אך עדיין ישנם אירועים בהם אתם מעדיפים להיות לבד, כמו למשל כשאתם צריכים ללכת לשירותים.

אם היה לכם או שיש לכם כלב אתם בטוח יודעים שהם אוהבים מאוד ללוות אתכם כשאתם צריכים לעשות את העניינים שלכם, אבל מה שרוב האנשים לא יודעים זה שיש לכך סיבות טובות מאוד!

רוצים לדעת למה? ובכן, התשובה נמצאת ברשימת תשעת ההרגלים המוזרים שכלבים עושים – ומה המשמעות שלהם.

1. עיני הכלבלב הקלאסיות

כשבני אדם עושים את 'עיני הכלבלב' (עיני עגל) הם עושים זאת כי הם רוצים משהו. אבל זה לא המקרה אצל כלבים. כשכלבים עושים זאת, הם מראים שיש חיבור רגשי ואמון ביניכם.

Flickr

2. הם מביאים מתנות

כשהכלבלב שלכם רץ אליכם בהתלהבות עם מתנה מסתורית בפה, אתם צריכים להרגיש כבוד וגאווה! הוא עושה זאת כדי להראות לכם שהוא אוהב אתכם ולחלוק איתכם את האושר שהוא מקבל מהחפץ שהוא מצא.

3. הם רוצים להתכרבל אחרי האוכל

כשהבטן של הכלב מלאה אחרי ארוחה טובה, הוא הכי מאושר שיש. אז אם הוא רץ אליכם כדי לאכול או להתכרבל אחרי שהוא מסיים לאכול, זה אומר שהוא מרגיש בנוח לידכם.

4.הם יודעים כשמשהו לא בסדר

כלבים לא צריכים להיות מסוגלים לדבר עם בני אדם כדי לדעת שמשהו לא בסדר. הם מעולים בקריאת שפת גוף, ואם הם רואים שאתם עצובים הם תמיד רוצים לנחם אתכם.

Flickr

5. הם הולכים אחריכם לשירותים

אם הכלב שלכם הולך אחריכם לשירותים, זה סימן טוב! הוא מראה לכם שהוא מרגיש קרבה אליכם. לפי וטרינרים, כלבים באופן אינסטינקטיבי רוצים לעשות הכל עם המשפחה שלהם.



6. הם מלקקים את הפנים והגוף שלכם

אם הכלב מלקק את הפנים שלכם, זה אומר שהוא בוטח בכם – הוא חש אנרגיה טובה מצידכם! כלבים מרגישים רגועים כשהם מלקקים פנים של מישהו, וזו תמיד הדרך שלהם להראות אהבה.

Shutterstock

7. הם משתגעים כשאתם חוזרים הביתה!

אחד הדברים הטובים אצל כלבים זה שהם לא מסתירים את הרגשות שלהם. כלב שקופץ ורץ בסיבובים כשאתם חוזרים הביתה הוא כלב ששמח לראות אתכם.

8. נשען עליכם

אם הכלב נשען עליכם (לפעמים נשען עם הטוסיק), זה סימן לאהבה והוא מנסה לנחם אתכם.

9. נכנסים למיטה שלכם

כלבים יכולים להרגיש בנוח בכל מקום כמעט, אבל אם הכלב שלכם בוחר להתכרבל יחד איתכם במיטה שלכם זה אומר שהוא רוצה להיות קרוב אליכם ולהרגיש את החום שלכם.

Shutterstock

כלבים הם יצורים מדהימים ומלאי אהבה. שתפו את הכתבה עם חברים ומשפחה אם גם אתם אוהבי כלבים!

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן