.

חברה שלו נתנה לו אולטימטום: "הכלבה הולכת או שאני הולכת" – התשובה שלו הייתה גאונית

כל מי שאי פעם היה לו כלב יגיד לכם איך דברים משתנים ברגע שאתם חולקים את הבית שלכם עם חבר פרוותי על ארבע.

האוזניים שלכם מותקפות עם נביחות, יהיה שלב בו הרהיטים שלכם יצטרכו לשרוד מתקפת נשיכות, ויתכן ותצטרכו להתרגל לחלוק את הספה שלכם עם יצור שמשאיר אחריו שערות רבות.

ויותר מהכל, אתם תבינו שלגדל כלב זה לא רק עוד פה להאכיל ובעל חיים איתו אפשר לשחק. לא, אתם תבינו שהכלב שלכם הוא חלק מהמשפחה שלכם. אתם מהר מאוד תאהבו ותוקירו אותו עם כלב הלב, ואין דבר שיוכל לשנות את זה.

לא מאמינים לנו? פשוט תקראו את הסיפור למטה, בו אדם התכונן לעבור לגור יחד עם חברה שלו ב 4 השנים האחרונות. אבל לפני כן, היה לה אולטימטום מפתיע בשבילו. להגיד שעמדה בפניו החלטה גדולה תהיה בלשון המעטה. למרבה המזל, אנו חושבים שהוא קיבל את ההחלטה הנכונה…

כשאדם אחד וחברה שלו חגגו ארבע שנים יחד, הם החליטו שהגיע הזמן לעבור לגור ביחד באותה הדירה.

אבל ברגע הזה הייתה לה דרישה מפתיעה ביותר. היא אמרה לו שהיא לא אוהבת את כלבת הביגל שלו, מולי, והציבה לו אולטימטום: היא או הכלבה.

זו הייתה החלטה גדולה וחשובה לקבל, מן הסתם. אך למרבה המזל, לא לקח לו זמן רב להגיע להחלטה הנכונה. הוא פרסם מודעה גאונית באתר קרייגס ליסט זמן קצר אחר כך:

(תרגום מתחת לתמונה)

"החברה שלי לא אוהבת את הביגל שלי 'מולי'. אז אני צריך למצוא לה בית חדש. היא גזעית מאזור עשיר ויש לי אותה 4 שנים. היא אוהבת לשחק משחקים. לא לגמרי מאולפת. יש לה שיער ארוך אז היא דורשת הרבה תשומת לב, במיוחד הציפורניים שלה, אבל היא אוהבת לטפל בהן. נשארת ערה כל הלילה מדברת, אבל ישנה כשאני בעבודה. אוכלת רק את האוכל הכי טוב והכי יקר. לעולם לא תברך אותך כשאתה נכנס הביתה אחרי יום ארוך, או תיתן לך אהבה ללא תנאים כשאתה מדוכא. היא לא נושכת, אבל היא יכולה להיות הכי רעה בעולם…"

"אז…מישהו מעוניין בחברה בת ה 30, הרעה, אנוכית וגולד דיגרית שלי? בואו קחו אותה! אני והכלבה שלי רוצים שהיא תמצא בית חדש, ומהר!"

[shop_api cat="257, 246, 50" title="כל רכישה מאכילה 7 כלבים בכלביות"]

אנחנו בטוחים שתסכימו שזה קורע מצחוק. כלל אחד חשוב לחיים: אם מישהו מבקש מכם לבחור בין הכלב שלכם למשהו אחר, צריך להיות מנצח אחד בלבד! 

שתפו אם אתם מסכימים שהוא קיבל את ההחלטה הנכונה!

גם אתה יכול להציל כלבים משוטטים ומחוסרי בית. לחץ כאן וגלה איך

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן