.

חברי כנופיה גררו שוטר ליער כדי לרצוח אותו – לא היה להם מושג מה מחכה להם

יש סיבה למדוע משתמשים בכלבים כאמצעי אבטחה ושמירה כבר מאות אם לא אלפי שנים.

אנחנו תמיד יכולים לסמוך על הכלבים החברים שלנו, הם נאמנים ואתם ישמרו ויגנו עלינו. וזה משהו שהשוטר טוד פרייזר מכיר מצוין, אחרי שהיתקלות עם שוטרים כמעט עלתה לו בחייו.

טוד עשה טעות ונכנס למלכודת של חברי כנופיה שרצו לרצוח אותו. אך לא היה להם מושג שלטוד יש נשק סודי, כזה שיציל את חייו.

בזמן שהיה בסיור יום אחד, השוטר פרייזר ניגש למכונית בה ישב לכאורה גבר מחוסר הכרה. כשהגבר נראה במצוקה, הוא מיד ניגש לעבודה, וניסה להיכנס למכונית כדי לבדוק איך הוא יכול לעזור.

זה היה הרגע בו שני גברים נוספים קפצו עליו מאחור. שלושת הפושעים עבדו יחד וגררו את השוטר פרייזר לתוך יער בקרבת מקום, מכים אותו ואומרים לו שהם עומדים להרוג אותו.

כפי שהשריף דון באס הסביר: "הם אמרו לו שהם ישספו לו את הגרון, והם גררו אותו לתוך היער".

אך למרבה המזל לשוטר פרייזר היה טריק בשרוול לו חברי הכנופיה לא היו מוכנים. על החגורה של השוטר היה כפתור מיוחד שמאפשר לו לפתוח תא מיוחד במכונית המשטרה, ולשחרר את השותף שלו – לוקאס הכלב.

לא עברה שניה מהרגע שטוד לחץ על הכפתור, והוא כבר שמע את לוקאס רץ לכיוונו, ו-ואוו, הכלב כעס מאוד.

"הוא ידע. שמעתי אותו מגיע", אמר פרייזר. "לא יכולתי לראות דבר בגלל כל הדם שהיה לי בעיניים, אבל יכולתי לשמוע אותו מגיע, נוהם ועושה קולות…הוא נשמע כמו זאב. חשבתי לעצמי, 'עכשיו הוא עומד לתפוס אתכם' ".

לוקאס הגיע למקום והחל לתקוף את שלושת הגברים בלי להסס. הפושעים ברחו מהמקום, אבל לא בלי שמישהו מהם ישאיר משהו מאחור.

"אנחנו לא יודעים כמה מהם הוא תקף, אנחנו רק יודעים שהוא היה מכוסה דם", אמר השריף ריקי אדם על הכלב הגיבור.

השוטר פרייזר יודע כמה מזל היה לו, "שלושה גברים תקפו אותי, ואני לא איש גדול במיוחד, והם למעשה כיסחו לי את הצורה, ותודה לאל שהיה לי את לוקאס שם, ושהיה לי את הכפתור על החגורה שלבשתי, וברגע שלחצתי על הכפתור לוקאס זינק מהמכונית ותקף את שלושת הגברים והבריח אותם. בגלל זה הוא הגיבור שלי".

לוקאס קרע רצועה ברגל ואיבד כמה שיניים במהלך מילוי תפקידו, אבל החלים לגמרי אחרי שקיבל את הטיפול הוטרינרי הטוב ביותר. הוא קיבל את תואר 'הגיבור של השנה' בזכות אומץ הלב שלו.

איזו תזכורת נפלאה לגבורה והאומץ שיש לכלבים. תודה לאל שלוקאס היה יחד עם השוטר פרייזר, מכיוון שהסיפור הזה היה יכול להיגמר אחרת לחלוטין.

שתפו את הסיפור כדי לעשות כבוד לכל כלבי השירות בעולם!

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן