.

חמורים נותרו מדממים, נכים וסובלים בכאב – הכל בשביל שתיירים יוכלו ליהנות

כדי שתיירים יוכלו ליהנות מהנוף של פירה, בירת האי היווני סנטוריני, הם צריכים לעשות לפחות 500 צעדים.

כדי להבטיח שהתיירים לא יצטרכו לעשות את המשימה ה"קשה" הזו, חמורים נאלצים לעלות ולרדת על הגבעה כמו מעליות חיות. הרכיבה המסורתית היא אטרקציה פופולרית, והייתה כזו זמן רב, אבל היא גובה מחיר כבד מבעלי החיים עצמם.

עכשיו פעילים למען בעלי חיים פרסמו תמונות מחרידות של מאחורי הקלעים – ותעשיית התיירות הזדעזע עד עמקי נשמתה.

בחום לוהט, חמורים נאלצים לסחוב תיירים במעלה הגבעה אחד אחרי השני. לעתים השבילים תלולים והמדרגות מסוכנות. אבל בעלי החיים לא מקבלים מנוחה או הפסקה. ואם זה לא היה גרוע מספיק, הפעילים טוענים שהתיירים שמגיעים רק נהיים יותר ויותר כבדים – יותר אנשים עם עודף משקל משתמשים בחמורים, ומעמיסים ומקשים על העבודה שלהם שגם כך היא בלתי נסבלת.

זו עבודה בלי הפסקה, בלי רגע של מנוחה, שבעה ימים בשבוע. האם הם מקבלים מים או תגמול על השירות שלהם? לא. העיתון הבריטי ה Sun טוען שהבעלים באטרקציה הזו בסנטוריני מרביעים חמורים עם סוסים, מה שאומר שהפרדים חזקים וגדולים יותר ויכולים לעבוד זמן רב יותר.

תיעדו הכל

תמונה שווה אלף מילים, במיוחד כשהיא נוגעת להשפעות ההרסניות של אכזריות לבעלי חיים. תמונות מארגון Network for Animals פורסמו, והן מתעדות את הפצעים המדממים המוחבאים מתיירים כאשר הם מזמינים כרטיסים לרכיבה על חמורים.

רוב החמורים אפילו לא מאובזרים באוכפים מה שרק מחמיר את הפצעים שלהם. רבים מהם כל כך תשושים בסוף ה יום שהם לא מסוגלים לעמוד על הרגליים.

הסאן מצטט דובר את ארגון למען בעלי חיים בשם Help the Santorini Donkeys (עזרו לחמורי סנטוריני): "מומלץ שבעלי החיים לא יסחבו יותר מ 20% ממשקל הגוף שלהם. התיירים השמנים עם עודף המשקל, יחד עם מחסור בצל ומים ועם חום כבד ו 568 צעדים על חצץ, זה מה שגורם לכל הבעיות".

כמובן, אפילו בלי שיצטרכו לסחוב תיירים עם עודף משקל, תנאי העבודה האלה הם עדיין התעללות קשה.

מה אתם יכולים לעשות כדי לעזור?

האשמה לסבל של בעלי החיים האלה לא יכולה ליפול רק על הבעלים שלהם. אם לא יהיה ביקוש, בלי תיירים שירצו לרכב במעלה ההר, האטרקציה הזו תיעלם במהירות. תיירים יכולים לעשות את חלקם נגד מסעות ההתעללות האלה על ידי החרמתם ועל ידי לעורר מודעות לנושא. למרבה המזל, בזכות עבודה קשה של ארגונים שונים למען בעלי חיים, נהיה לבעלים ולאנשים שמפעילים את האטרקציות האלה קשה יותר ויותר להחביא ולהסתיר את התוצאות המחרידות של הפעלת מסעות החמורים.

כל התיירים יכולים לעשות את חלקם ולוודא ש'אטרקציות' כאלה יהיו נחלת העבר. שלא תטעו, יום אחד כולנו ניזכר ונסתכל על הדברים האלה עם בושה וחרדה. עשו את החלק שלכם ועזרו לעצור את מסעות החמורים האכזריים האלה – שתפו את הכתבה ועזרו לחמורים של סנטוריני!

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן