.

ילדה קטנה הלכה לאיבוד ביערות סיביר. היא שרדה וחולצה בזכות הכלבה הנאמנה שלה

כלבים הם היצורים הכי נאמנים בעולם. הם יגנו עלינו ויעשו כמיטב יכולתם לעזור לנו לא משנה מה.

וכלבים לעולם לא צעירים מדי בשביל להיות גיבורים. גורה בשם ניידה עזרה להציל ילדה קטנה שהלכה לאיבוד בערבות סיביר. היערות בסיביר מלאים בזאבים ודובים, אבל באורח פלא הילדה הקטנה נמצאה בריאה ושלמה.

nd1

הכל החל כאשר האבא של הילדה, רודיון צ'יקיטובה, נסע לכפר בו נולד. הוא לא ידע שבתו בת ה 4, קרינה, יצאה בעקבותיו. וכאשר הגורה ניידה ראתה את קרינה יוצאת מהבית, היא הצטרפה אליה.

nd2



קרינה הלכה לאיבוד ביער. רק אחרי מספר ימים כשדיברה עם האבא בטלפון, האמא של הילדה הבינה שהבת שלה הלכה לאיבוד. היא הייתה בטוחה שקרינה נמצאת עם האבא. והאבא לא ידע שקרינה יצאה בעקבותיו.

nd3

במשך חמישה ימים חיפשו אחרי קרינה, אבל לא היה זכר לעקבותיה. מזג האוויר היה קר, והיו חיות בר בסביבה. המחלצים היו צריכים להבריח דוב בזמן שחיפשו אחרי קרינה. הסיכויים למצוא את הילדה היו קטנים מאוד.

nd4

ואז, לאחר תשעה ימים, ניידה הכלבה חזרה הביתה. הלב שלהם נפל כשהם חושבים שעם ניידה לצידה של קרינה, היא בטח חיממה אותה והגנה עליה. אבל ניידה חזרה הביתה עם סיבה. היא הובילה את המחלצים למקום בו קרינה הייתה.

nd5

בדרך נס, קרינה שרדה, ומלבד עקיצות יתוש וכמה שריטות היא הייתה במצב טוב. קרינה אמרה למחלצים שהיא אכלה גרגרי יער ושתתה מים מהנחל, וכך היא שרדה.

nd6



ניידה הפכה לגיבורה. אדם בשם ניקולאי צ'וצ'וצ'סוב, כל כך התפעל מהסיפור של ניידה וקרינה, שהוא הכין פסל ברונזה לכבודן.

nd7

לקרינה היה מזל גדול שניידה הייתה לצידה. בזכות ניידה, קרינה נמצאה וחולצה. אנחנו מאמינים שמגיע לניידה פרס ענק על מה שעשתה עבור קרינה!

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן