.

כבאי חתיך דגמן עבור לוח שנה יחד עם כלבה שעברה התעללות, ואימץ אותה לאחר מכן

לפעמים אתם לא מחפשים לאמץ כלב, אבל הוא בסופו של דבר מאמץ אתכם. וזה בדיוק מה שקרה לרוב טאקט בן ה 34.

במאי 2016, בתחנת כיבוי אש בדרום קרולינה, רוב הכבאי דיגמן עבור לוח השנה של עמותת Charleston Animal Society יחד כוכבת מיוחדת, גורת רועה גרמני בשם קימבר.

"הבעלים שלה ואישתו אמרו לי שהיא לא מוכנה להתקרב לבחורים", אמר רוב. "וכשפגשתי אותה לראשונה היא התכרבלה בידיים שלי, היה לנו חיבור מדהים מהרגע הראשון. היא הרגישה בטוחה איתי".

מאותו הרגע, רוב ידע שהם נועדו להיות יחד. אבל זה לא קרה בקלות.

רוב, שהיה 'מר מרץ' בלוח השנה של כבאי צ'רלסטון (דרום קרולינה) הוא חייל משוחרר שהיה חבר טוב של הבעלים המקורי של קימבר, סטיב הול. סטיב היה צלף במרינס שעשה שלושה סבבים בעירק ואפגניסטן.

כשסטיב התשחרר מהצבא, הוא סבל מהפרעת דחק פוסט-טראומטית. זה התבטא בפלשבקים, סיוטים וחרדה. התסמינים שלו נעלמו רק בעזרת הכלב שלו, סקאוט.

אך למרבה הצער, סקאוט נפטר ב 2015, מה שהוביל להתדרדרות במצבו של סטיב.

בינתיים, גורה רזה וחסרת פרווה נמצאה משוטטת ברחובות והובאה לעמותת Charleston Animal Society. כשהפרווה של הגורה צמחה בחזרה, הם גילו שהיא כלבת רועה גרמני, והם קראו לה קימבר.

סטיב אימץ את קימבר, והשניים היו חברים טובים כשקימבר עוזרת לסטיב להתמודד עם תסמיני ה PTSD, בדיוק כמו שעשה סקאוט.



סטיב ורוב נהיו חברים טובים בחודשים בהם צולם לוח השנה. אך בקיץ סטיב נהיה חולה, והיה זקוק לניתוחים בצוואר ובגב. במהלך האשפוז שלו, סטיב ביקש מרוב לשמור על קימבר. הוא ידע שרוב, שאהב חיות כל חייו, יסכים, וכך אכן היה.

אך למרבה הצער, ככל שהשבועות עברו, מצבו הבריאותי של סטיב לא השתפר.

"הוא היה שבור לב", נזכר רוב. "הוא אמר, 'הבריאות שלי לא נמצאת במקום בו הייתי רוצה שתהיה. אנחנו לא יכולים לטפל עוד בקימבר. אני לא רוצה שהיא תלך למקום אחר' ".

אז סטיב עשה את הדבר הטוב ביותר עבור קימבר, הוא שאל את רוב אם יהיה מוכן לאמץ אותה. ורוב לא היסס לשניה.

"אני אוהב את הכלבה הזו", אמר רוב. "היא כלבה מיוחדת ביותר. מעולם לא הייתי ליד כלבה כמוה. רק להיות לידה הופך את החיים לקלים יותר".

קימבר היא בת 15 חודשים ושוקלת כ 25 ק"ג. היא מאושרת ובריאה עם רוב, והפכה להיות כלבה טיפולית באופן רשמי.

רוב מקווה שבעזרת אימונים נוספים, קימבר תוכל לבקר חיילים משוחררים נוספים ולעזור להם בדרך שהיא עזרה לסטיב ועוזרת עכשיו לרוב.

"היא קצת מפחדת בהתחלה מאנשים חדשים", אמר רוב, בגלל שהתעללו בה כשהייתה גורה. "אבל כשהיא מרגישה בנוח היא הופכת לכלבה הכי אוהבת בעולם".

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן