.

כומר ראה שקית מסתורין שוכבת על מסילת רכבת – הסתכל מקרוב והיה עד לתגלית מפחידה

יש אנשים שפשוט אי אפשר לסמוך עליהם עם בעלי חיים.

למרות מאמצים לשים סוף להתעללות בבעלי חיים אחת ולתמיד, הבעיה הזו עדיין קיימת בכל רחבי העולם.

לעתים אנחנו שואלים את עצמנו איך ולמה שמישהו יפגע בחיית מחמד שאוהבת אותם אהבה ללא תנאי? אנחנו מנסים לחשוב על התשובה, ואז אנחנו רואים ברשת מקרים כמו המקרה הזה, והייאוש מכה בנו.

לורנס ואן וויק הוא כומר בפנסיה שגר בקייפ טאון, דרום אפריקה, ויום אחד גילתה תגלית מחרידה כאשר חלף בנסיעה על פני מסילת רכבת.

הוא ראה שקית ניילון מוזרה והחליט לבדוק מה פשר העניין. מה שהוא מצא בפנים השאיר אותו בשוק.

ואן וויק ידע שמשהו אינו כשורה כאשר ראה את שקית הניילון שוכבת ליד מסילת הרכבת. הוא החליט לבדוק אותה מקרוב – הוא חשב שימצא תינוק נטוש בתוכה – וכאשר עשה זאת הוא היה בהלם.

בתוך השקית היה כלב שעבר התעללות קשה שהיה קשור בשרוכי נעליים כדי שלא יוכל לזוז. הוא לא זז, לא יכל לנבוח, ובקושי נשם.

הכומר מיד נכנס לפעולה ולקח את הכלב שקיבל מאוחר יותר את השם 'טראקס' לוטרינר.

לאחר מכן הוא פנה לעמותת Helderberg Animal Welfare Society, שם טראקס יוכל לקבל את כל העזרה שהוא צריך כדי להחלים.

ואן וויק החליט שהוא לא יכול להתיר את שרוכי הנעליים לבדו מכיוון שהכלב סבל מכאבים כל כך עזים, אז האנשים הטובים בעמותה עשו זאת כדי להקל על הכלבלב הסובל.

העמותה כתבה בעמוד הפייסבוק שלה: "עדכון קטן לגבי טראקס – הכלבלב שהגיע לכלבייה שלנו אתמול אחרי שחולץ ממסילת הרכבת בתוך שקית ניילון כשהפה וארבעת הרגליים שלו קשורות. אחרי שהסרנו את החבלים ממנו, הוטרינר שלנו בדק אותו והוא עבר בדיקה מקיפה".

הוטרינרים מאמינים שטראקס סבל ממכות בראש ושהיו לו זעזועי מוח בעבר. הצוות בכלבייה העניק לו טיפול אוהב ועדין במשך מספר ימים, ולאט לאט מצבו החל להשתפר.

"מלבד העובדה שהוא סובל משחין ופצעים בגוף – הוא יחסית בריא. הוא עדיין צעיר למדי. הוא קיבל אמבטיה חמה, הוא אוכל טוב, ומגיב לכל האהבה שהוא מקבל! הוא אוהב להיות איתנו ושם עלינו בעדינות את כף היד שלו כדי לקבל תשומת לב. הזנב שלו מכשכש ואנחנו יודעים שהוא מרגיש בטוח, רגוע ונאהב. הוא מבלה את רוב היום בשינה במיטה שלו (מתחת ל 2 שמיכות), אז הוא מתכרבל בחורף הקר הזה", כתבו בעדכון של העמותה. 

שבועיים אחר כך, טראקס היה  מוכן להיות מועמד לאימוץ, מהפך מדהים בהתחשב במצב בו מצאו אותו.

שנתיים אחרי שמצאו אותו, קשור בתוך שקית על מסילת רכבת, טראקס חי עם משפחתו האוהבת ומצבו טוב מאי פעם.

אנחנו תמיד נדהמים מכמה שבני אדם יכולים להיות אכזריים. יחד עם זאת, זה גם נפלא לראות מה אנשים עושים ויעשו כדי לתקן עוולות של אחרים. לגיבורים שהצילו את טראקס מגיעות כל המחמאות שבעולם!

שתפו את הכתבה אם אתם חושבים שלכל המתעללים מגיע העונש הכי חמור וקשה שיש.

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן